Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanavond viel het beeld opeens weg op mijn Gw voor (Flips Dsx 6073). Dit is een maandelijks voorkomende kwaal (Op deze maagdelijke ontvanger) en toe nu toe geen probz. Maar na de orginele door c+ persoonlijke aangeleverde AU kaart er in gestopt te hebben nog geen beeld. Dit is me nog nooit overkomen. Signaal etc is allemaal ok. Iemand enig idee waar het probleem kan zitten? Zit er een abbonement op een basis kaart?

Plz let me now

Geplaatst:

?? Kaartje nog niet laten activeren ??

Een nieuwe kaart moet altijd eenmalig geactiveerd worden via de satelliet, er wordt dan een pulse gestuurd waardoor de kaart gaat werken (alle zenders). Vervolgens het formuliertje opsturen zodat de kaart 'op persoon' geregistreerd kan worden.

?? Of heb je de kaart sinds lange periode (+2mnd) niet gebruikt ??

Dan zijn de keys verlopen en pakt de kaart meestal geen update meer op. Even bellen (0900-9323) om je kaartje weer te laten activeren!

Overigens; Een originele MOSC bestaat niet! Dan is het 'OSC' (original smart card), de M staat voor Modified (gemodificeerd > aangepast).

Geplaatst:

Had hem 2 maanden niet gebruikt... Maar het niet doen van de ontvangers is waarschijnlijk een ander probleem. Of de bedrading of de LNB heeft het beetje begeven. Want er zit hier een dubbel kop op de schotel en dus heb de ontvanger ff boven getest en ja hoor hij deed het. Dus morgen ff naar de satboer op de Lnb te laten testen of is dit zelf ook nog eenvoudig te doen?.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen