Mojo Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Wie heeft deze combinatie werkend? Ik krijg het gewoonweg niet voor elkaar. Als ik de Mastera aansluit op een DM500 dan werkt het perfect. In CCcam heb ik volgende regel staan: SERIAL READER : /dev/tts/0 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
emree Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 serial gaat het op de dm800 niet werken, is wat ik weet. je moet een serial>usb converter gebruiken om het werkend te krijgen. en dan gebruik je iets van SERIAL READER : /dev/usb/tts/0
Littlesat Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Citaat: Je moet een serial>usb converter gebruiken Kun je al net zo goed een USB cardreader aanschaffen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
emree Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 ik zat eerst ook te kutten met serial>usb daarna ook maar een smargo aangeschaft. geen hoofdpijn en werkt meteen.
Mojo Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 USB->serial heb ik nog ergens liggen. Effe pielen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 Check. Werkt perfect. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen