Gast lientje. Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Ik heb hier een oude dbr-s100n2 en vrienden van me willen die gebruiken om astra 19,2 en hotbird samen op te kunnen ontvangen, ik kom er niet met de gebruikaanwijzing, in het menu kan ik alleen kiezen uit astra G en overige, weet iemand of dit uberhaupt wel kan, zo ja, welke settings moet ik kiezen?
satencom Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 de satelliet astra 1G kun je niet instelling deze kun je ook niet veranderen wat je wel kan veranderen is de overige satellieten je kunt het zo proberen, je kunt de zenders toevoegen druk op MENU 5.vervolgens optie 3 KANALEN TOEVOEGEN via schotel 2 {voor de hotbird} ik weet niet of deze ontvanger geschikt is voor de nieuwe kaart satelliet astra 1G..................... overige satellieten schotelnummer 1......................schotelnummer 2 band ku....................................band ku freQuentie 12515.....................freQuentie10853 lo lnb 10600............................10600 polarisatie horizontaal ..............polarisatie horizontaal 22 khz ja .................................22 khz ja symbol rate 22.0 .....................symbol rate 27.5 fec 5/6 ....................................fec 3/4 wat van lnbs gebruik je twee lose lnb of een monoblock LNB Astra-Hotbird Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen