Ga naar inhoud


[Pioneer] v4.37 dynamite settingsvan de kanalen?


boes80

Aanbevolen berichten

Ik heb net de V4.37 in mijn pioneer geprogrammeerd, dit ging goed, alleen daarna wilde ik de kanalenlijst erinzetten die ik ook gedownload had bij dynamite, maar daar kreeg ik heel de tijd de fout melding dat de decoder in de vergelijkingsfase niet goed is en dat de com poort niet goed is, daarna een settingslijst van zeguers erin en dat ging ok. wat doe ik fout met de settinglijst van dynamite ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Boes,

 

Misschien de verkeerde Channellist. Haal de channellist eens op die staat op de site van MaDs DBR-S110NL Guide (staat onder links diversen).

Ik gebruik deze ook en no problem.

Succes

 

Wim Beckers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Boes80,

 

Volgens mij komt er bij de settings van Dynamit nog wel wat kijken.

 

Ik heb eens op zijn board gelezen dat er een hoop handmatige aanpassingen nodig zijn om deze te laten werken.

 

Welke ontvanger heb je overigens ?

 

Ik heb hier nog wel wat kanalenlijsten.

 

Ik hoor het wel.

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zomaar een ideetje, maar heb je buiten de Firmware, ook de eeprom die erbij hoort geladen?

 

Decoder kan problemen geven met de verkeerde eeprom.

 

Houd 1 dingetje hier wel even bij in de gaten: Maak eerst een backup van je 'oude' eeprom voordat je de nieuwe erin erin stopt!

 

Groetjes,

Mike.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met v4,37 gebruik ik de A_HB_Sorted_432_15.bin kanalenlijst en de eeprom_NoEPG_432_15.txt van Satori. Voor zover werkt dit zonder problemen.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook de A_HB_sorted432 van Satori, deze doet het goed, alleen de bijpassende settinglijst die ik gedownload hebt bij dynamite(voor de 4.37)geeft foutmeldingen.

de bedoeling van mij is om de Multivision kanalen weer te pakken in TPS scrypt, lukt me momenteel alleen bij de ART kanalen op de hotbird. Ik dacht misschien zit er een foutje in de settinglijst met verkeerde ecm of zoiets.Ik heb namelijk op een ander board gelezen dat het mogenlijk is om multivision te kijken met en pioneer. (ook met een humax trouwens).

PS ik heb een 100nl2 met nu de v4.38 software erin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...