martin52 Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Ik heb een ingebouwde harde schijf met esata connectie en een externe harde schijf via de USB aansluiting. Image is Nabilo_12 en ook heb ik Suomipoeka plugin geinstalleerd Nu wil ik het pad voor het opnemen veranderen van hdd/movie naar media/usb/movie. Ik zie nergens een optie om dat te doen. Wie weet raad?
Miro Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Informatie met shots/foto's vindt je op ons nieuwe forum. Ik ben er niet zeker van dat alles is het zelfde voor BH 0.12, maar misschien is het beter dat je nieuwe image gebruikt BH 1.0. http://www.dream-elite.net/forum/showthread.php?592-How-to-change-add-Recording-paths
martin52 Geplaatst: 10 februari 2010 Auteur Geplaatst: 10 februari 2010 Hu? Dream-Elite Black Hole 1.0? Waarom staat die niet op de Nabilo site? De methode zoals vermeld in de link werkt wel, maar het pad staat dan nog niet default in het record scherm (epg en dan groene knop). Je kunt het wel gemakkelijk kiezen met de cursor toets. Hoe krijg ik het pad default?
Miro Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 In Recording paths panel. Defult movie location moeten staan op in uw geval /media/usb/movie ========================================================= maar kan ook timer record op /media/usb/movie staan en standard opnames op /media/hdd Timer record locatie moet staan op /media/usb/movie voor timeropname.======================================================= Maar eerst moet, het pad (/media/usb/movie) worden toegevoegd en geactiveerd In Selecteer locatie (Bookmark) Panel/window
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen