Gast pieloot Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Hallo leden, na klachten van mijn ega heb ik i.p.v. pli de laatste beschikbare milo image weer op de 8000 gezet. Deze geeft in het pvr-selectie menu van de opnames meer informatie dan bij open-pli, bij hetgeen is opgenomen (zoals titel etc.) Is het mogelijk om die info zichtbaar te maken in open pli? b.t.w. ik gebruik als skin de nemesis bleuline single in beide images. groeten frank.
Gast MiLo Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Druk op menu vanuit de opnamelijst, dan kun je uit vier verschillende layouts kiezen, met nog een "detail" optie. Net als in MiLo. Aan hetgeen weergegeven wordt is niets veranderd in openPLi t.o.v. MiLo (is zelfs een kopie geweest), maar het kan zijn dat PLi een andere default layout heeft.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Wow, goed dat iemand die vraag stelde, ik had er geen idee van dat je dat op zoveel verschillende manieren kon overlopen. Mooi!
Gast MiLo Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Mijn favoriet is "Enkele regel" en de optie "Bereken lengte..." uit zodat de opnamedatum er staat in plaats van die nutteloze opnameduur.
Gast pieloot Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 over snel antwoord gesproken..... thanx! had echt alles al door zitten snuffelen, behalve daar... heb weer wat te doen morgen, zijn we weer up to date, groeten frank
Gast zzzzzzz Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Origineel bericht van: MiLo Mijn favoriet is "Enkele regel" en de optie "Bereken lengte..." uit zodat de opnamedatum er staat in plaats van die nutteloze opnameduur. Hmm, ja, smaken verschillen. Ik vind die opnameduur handig, omdat ik soms geen zin heb om nog een hele film te bekijken, maar een programmaatje van 50 minuten (documentaire) zie ik wel nog zitten. Dan is het wel handig dat je die tijdsduur ziet staan.
vGnp Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Origineel bericht van: MiLo Druk op menu vanuit de opnamelijst, dan kun je uit vier verschillende layouts kiezen, met nog een "detail" optie. Zit dit niet in OpenPli? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Catastrofus Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Jij gebruikt toch Suomipoeka (zo te zien) ipv de standaard movielist? Gert. Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: MiLo Druk op menu vanuit de opnamelijst, dan kun je uit vier verschillende layouts kiezen, met nog een "detail" optie. Zit dit niet in OpenPli? vGnp 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
vGnp Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Origineel bericht van: Catastrofus Jij gebruikt toch Suomipoeka (zo te zien) ipv de standaard movielist? Hmm. Ja. Ik zal het eerdaags eens proberen zonder die plugin. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Beobuddy Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Ik heb laatst al die varianten van Pli geprobeerd. Maar ik persoonlijk vind ze allemaal te druk omdat de info op een regel worden geplaatst. De suoemipoeka plugin is rustiger en daarom overzichtelijker. Gewoon een enkele regel met datum titel en duur. Uitleg en zender en dergelijke worden in het onderste vak weergegeven. Maar nogmaals, dit is persoonlijk voor mij en nadrukkelijk ook die van de ega. Heb wel alleen "last" van een dubbele trash(can). Die van Pli en die van de plug-in. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Littlesat Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Die ene regel kan ook hoor met PLi... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Beobuddy Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Ja, die optie heb ik ook geprobeerd. Maar het blijft een persoonlijke kwestie. De symbooltjes (ja, kun je aan of uit zetten) vooraan de regel bij Pli vond ik niet je van het. En dan heb je aan het einde van de regel toch 2 kleine regeltjes onder elkaar v.w.b. de tijdsduur en van welke zender het is opgenomen. Voor mij volstaat dus een icon, (om te kunnen zien of je betreffende opgenomen aflevering van serie o.i.d al heb gezien), de naam en de tijdsduur. Rest van de info kan naar beneden in een zo'n klein mogelijk kader zodat je opnamelijst zo lang mogelijk wordt. Maar na een paar dagen "Pli overzicht", wilde de vrouw toch wel terug naar de Suoemipoeka. Verder vind ik de Pli een puike image, maar dat terzijde. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Gast MiLo Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Kies in het pvr menu voor "Enkele regel", en zet de laatste optie "Toon details" aan, dan krijg je toch precies de layout die je bedoelde?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen