Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Leuk die naams wijziging, maar laten ze nu eerst eens in WS uitzenden inplaats van andere naam...

Zolang hun niet in WS uitzenden kijkt er niemand tot weinig na.

Geplaatst:

En moet je het nu anders uitspreken ? wink

Volgens mij "praat" je nog steeds over dezelfde zender.

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Geplaatst:

Dat klopt, het hele idee van deze naamswijziging is dat de term sci-fi gemeengoed is, en geen copyright op zit.

Hierom is het in amerika al veranderd naar Sy-Fy zodat ze deze kunnen registreren als merknaam.

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Wie weet... ook vanaf april of maart op CanalDigitaal???

Ik durf er wel wat geld op in te zetten dat dat niet zo zal zijn. Ik neem aan dat ze dat dan wel aangekondigd zouden hebben. Maar wie weet in de toekomst...

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Geplaatst:
Citaat:

Ik durf er wel wat geld op in te zetten dat dat niet zo zal zijn.

Laten we gewoon afw88 en ons laten verrassen!

Geld hoef je er niet op in te zetten. Die hebben velen al verloren, want CDS komt nu toch wel met veel HD kanalen waarvan velen niet ged8 hadden dat die ooit kwamen...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ja bebe Hd daar zat ik dus net op te wachten .whahaha .de rest overgens wel mooi te weten .

Wat mijn betreft schudden ze een keer al die kanalen door mekaar en die bagger eraf .Ik zit echt niet op een baby hd kanaal te wachten .en zo zijn er nog meer .Vraag m af wie bij cds die selectie kanalen doet .of is het maar transponder vullen .een syfy hd was mooier geweest .mischien eens een enquete houden onder de cds abonnees .en daarop zenderpakket aanpassen .want zit toch een hoop bagger bij .al begrij ik goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft als ik .

Geplaatst:

maar wel geld voor t door prikken wink

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

SYFY klinkt als een enge ziekte blush

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen