petterson Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Hallo, Gisteren kwam ik er achter dat als de EPG wordt bijgewerkt de ontvanger vast loopt en zich opnieuw opstart. Ook na een minuutje uitzetten via de achterkant nog steeds dit probleem. Ik heb de allerlaatste softwareversie van clarkbelt erin zitten. Iemand ook dit probleem? (Ik las iets over dat CD aan de epg aan het sleutelen is ... ??? ) Groeten, P.
fvandewouwer Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 goede middag, Vastlopen, nee niet ( gelukkig maar ) echter sinds gisteren EPG netjes bijgewerkt voor 3 dagen op alle kanalen ( ook TV Vlaanderen wat ongelooflijk is want das nog nooit gebeurd in al die jaren..... ) dus wij hopen alvast dat deze goeie EPG werking nu blijft ( en wij hebben ook de laaste softwareversie ) ik hoop voor jou dat het probleem snel opgelost is groetjes echostar pvr 5020 / maxtor 6l08opo 80 gb triax 78 module canal digital met NL kaart ( groen ) module Canal Digital met TVV
petterson Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Geplaatst: 12 februari 2010 Het probleem is opgelost!!! Ik liet de epg automatisch om 10.30 uur bijwerken. Hier liep hij op vast. Ik heb deze instelling uitgezet en nu heb ik op alle kanalen 7! dagen EPG! Wat een heerlijk ding toch die echo5020
fvandewouwer Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 gelukkig is dit probleem opgelost, echter vraagje, epg laat je dan niet meer automatisch bijwerken?? dus als ik het goed heb doe je dit zelf wanneer je je echo aanzet ? 'tis maar dat de epg hier wel automatisch staat en gelukkig niet vastloopt echter wel niet bijwerkt voor 7 dagen dank u voor uw antwoord echostar pvr 5020 / maxtor 6l08opo 80 gb triax 78 module canal digital met NL kaart ( groen ) module Canal Digital met TVV
petterson Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 Inderdaad, ik laat hem niet meer automatisch bijwerken. Dit doet hij zelf. Wanneer weet ik niet. Of als je zapt, of de 1e keer aanzet. En bij mij 7 dagen vooruit op alle zenders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen