Jürgen Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Regelmatig kijk ik naar weer sites zoals o.a. Wetter.com e.d. Als ik op deze site klik krijg ik steeds ongewenste Pop-Up`s in beeld zoals o.a. adx.adspirit.de. Ik dacht dat ik deze ongewenste Pop-up`s ergens kon uitsluiten maar kan het even niet vinden. Ik gebruik Firefox 3.5.7 en Win XP Pro NL SP3. Als virus scanner en Internet Securety gebruik ik Comodo en ook in Comodo kon ik niet iets dergelijks vinden. Graag advies. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Tonskidutch Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 JÜRGEN, je kunt ook de addon > noscript installeren daarmee bepaal je of er van bepaalde sites extra's worden getoond danwel een popup mogen lanceren staat ie standaard geïnstalleerd en is actief kun je middels muisklik op het extra icoontje rechts beneden bepalen wat er nog aan speeltjes mag verschijnen. javascript algemeen toestaan laat alle zooi zien. ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Jürgen Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 Bedankt voor deze goede tip want het functioneert perfect. Ik had dit toch niet zo 1-2-3 gevonden. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Jürgen Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Geplaatst: 12 februari 2010 Zoals hiervoor al geschreven functioneert dit tooltje perfect maar ik heb nu toch wel een klein probleem welk ik graag verholpen zou willen zien. Links in mijn Google Toolbar staat het veld om zoekopdrachten in te geven. Voordat ik NoScript had geïnstalleerd kon ik daar ook de historie van mijn vorige zoekopdrachten opvragen door op de navigatieknop te drukken. De zoekfunctie werkt nog steeds maar de historie is nu niet meer beschikbaar. Als ik via de NoScript opties 'JavaScript algemeen toestaan' aanzet dan is de historie weer beschikbaar. Ik zie echter nergens een passende optie om de historie beschikbaar te maken zonder JavaScript volledig toe te passen. Iemand een idee? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
vGnp Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Origineel bericht van: Jürgen Iemand een idee? Als je met de rechter muistoets rechtsonder in beeld het NoScript icoontje aanklikt, kun je dan misschien de nodige Google links vrijgeven die nodig zijn voor die functionaliteit? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast hummiesat Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Start Settings Control Panel Add/Remove Programs Firefox Remove
Jürgen Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Geplaatst: 12 februari 2010 Origineel bericht van: vGnp Als je met de rechter muistoets rechtsonder in beeld het NoScript icoontje aanklikt, kun je dan misschien de nodige Google links vrijgeven die nodig zijn voor die functionaliteit? vGnp Dit heb ik al bij diversen sites toegepast maar m.b.t. het genoemde probleem zie ik geen mogelijke optie. Origineel bericht van: hummiesat Start Settings Control Panel Add/Remove Programs Firefox Remove Dit is ook mogelijk maar dan? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Gast hummiesat Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 IE8. Draait hier prima. Ik ben blij dat ik het ook op mijn werk heb nu. FF er gelijk afgeflikkerd.
NINjak Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 hummiesat, hoe verbitterd ben jij over het gebruik van niet Microsoft produkten? Iemand stelt een vraag over FF en dan kom jij met zo'n antwoord! Niet echt een antwoord waar de topic starter echt wat mee zou kunnen of wel soms? Het is nl. net zo'n antwoord als: me muis wil niet werken? installeer windows opnieuw dan is het ook verholpen. Je bent alleen niet de enige hier op sat4all. Er zijn wel meer mensen die vaker geen antwoord geven en vaak alleen maar een opmerking (willen?/moeten?) maken waar niemand iets mee kan. Sorry dat ik even aan het off-topic gebeuren mee doet... moest het even kwijt. Soms heb ik het idee dat een vraag stellen op sat4all geen zin heb al lees ik bepaalde opmerkingen eronder want dan heb je liever geen "antwoord".
Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Jürgen, welke objecten die google toolbar laat zien weet ik niet nooit geprobeerd en dus ook niet bekend of er een uitzondering ingesteld kan worden misschien vindt je er wat in het support forum over van noscript (daar kun je namelijk ook veel te weten komen) maar een reguliere history als zijbalk van Firefox kan toch ook? ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast hummiesat Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Origineel bericht van: NINjak hummiesat, hoe verbitterd ben jij over het gebruik van niet Microsoft produkten? Iemand stelt een vraag over FF en dan kom jij met zo'n antwoord! Niet echt een antwoord waar de topic starter echt wat mee zou kunnen of wel soms? Het is nl. net zo'n antwoord als: me muis wil niet werken? installeer windows opnieuw dan is het ook verholpen. Je bent alleen niet de enige hier op sat4all. Er zijn wel meer mensen die vaker geen antwoord geven en vaak alleen maar een opmerking (willen?/moeten?) maken waar niemand iets mee kan. Sorry dat ik even aan het off-topic gebeuren mee doet... moest het even kwijt. Soms heb ik het idee dat een vraag stellen op sat4all geen zin heb al lees ik bepaalde opmerkingen eronder want dan heb je liever geen "antwoord". NINjak, hoe vaak lees jij hier? Als iemand een probleem heeft met IE is het eerste wat men roept FF installeren. Nou kaatst de bal een keer terug en is het forum te klein. Jammer hoor. Gelukkig weet de TS mijn post wel op de juiste manier in te schatten. Ik ben ook niet verbitterd over het gebruik van niet MS produkten. Ik ben verbitterd over de continue laagdunkende en veelal onzingge reacties over MS. Maar je wilt blijkbaar argumenten waarom ik FF niet fijn vind. Ik zal je er twee geven: 1. De manier waarop ze met subfolders in de bookmarks omgaan. Een geopende subfolder in de bookmarks klapt niet automatisch dicht bij het openen van een andere subfolder. 2. Zelfs FF 3.6 is zo traag als de neten met het opstarten. Dat is dus iets wat ze nog niet hebben kunnen fixen tov voorgaande versies.
Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 hummiesat en ninjak, jullie discussie is wellicht erg leuk leesvoer voor het "off-topic" aandeel van elke vraag en antwoord en dus reageer ik op 2. ik draai de roemruchte firefox op OpenSuSe 11.2 (kde 4.3) en kan je zeggen dat ik nog nooit zo plezierig surf en 1. heb ik daar nooit over nagedacht dat zoiets zou moeten alsook op mijn xp draait firefox prima met noscript als ik voorheen CCcleaner gebruikte, dan was er overigens ook nog een duidelijk verschil met IE en FF IE laat UGH-triljoen byte toe op je systeem en dat is beduidend minder met FF (opgeruimde MB's) voorts neem ik aan dat we eerst de vraag beantwoorden EN dan pas een alternatief voorstellen. ciao ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Origineel bericht van: hummiesat *zucht* ja dat heb je dan als argumenten niet overeenkomen met een doelstelling of werkwijze van iemand anders. fijne middag I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast hummiesat Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Je hebt graag het laatste woord dat blijkt wel. En nu weer een poging om de TS te helpen met zijn FF probleem.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen