Ga naar inhoud

Telesatellite/Telesatelliet waar te abonneren?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aangezien er veel problemen zijn met de Hopper Guide (zie ander forum!) dacht ik me te abonneren op Telesatellite.

Mijn Frans is redelijk goed, dus waarom niket.

Bij het Googelen kom ik, via telesatellite, op een Nederlandstalige uitvoering hiervan, nl. Telsatelliet!

Maar ik kan nergens vinden hoe je je kan abonneren op deze Nederlandstalige uitvoering, ook niet op de Telesatellitte site.

Iemand een idee?

Geplaatst:
Origineel bericht van: m.boretti

Iemand een idee?

Misschien de distributeer dat is Betapress zo uit mijn hoofd zit die in Gilze Rijen. laugh
Geplaatst:

Ik zie dat je de Zweedse versie gratis als pdf kan lezen... ben hem aan het downloaden om eens te kijken wat het is... Heel vroeger heb ik een abo gehad op de Duitse versie... maar de kwaliteit ervan holde achteruit, en ik ben met het blad gestopt. Als ze het nu gratis aanbieden (!) vraag ik me af of het niet meer een advertentieblad geworden is... maar als de 58 mb binnen zijn ga ik lezen wink

Mijn favoriete blad blijft momenteel echter nog steeds "Infosat".

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sverige
Ik zie dat je de Zweedse versie gratis als pdf kan lezen...

Dat is de reden ook dat ik het blad heb opgezegd, ik was abonnee op de NL versie die kwam later steeds in het Engels in de bus en een week later kon je hem dan alsnog als vertaalde NL versie wel downloaden.

Dat vond ik zo vreemd dat ik hem opgezegd heb. laugh
Geplaatst:

Telesatelliet is in Belgie in de grotere zaken te koop, ook mogelijk is de zuidelijke provincies van ons land, vraag of ze dit blad kunnen bestellen in hun lijst...Betapress, Ako ?

Als ik een nummer van TS erbij pak zie ik dat het buiten France ook in Spanje en Portugal gedistribueerd wordt.

Geplaatst:

heb een week geleden toevalig nog gebeld naar de klantenservice(heb een paar maanden geleden een abonnement genomen) met de klacht dat ik elke keer de engelstalige versie toegestuurd kreeg.Kreeg als antwoord dat er alleen nog de engelstalige versie gedrukt werd i.v.m. de kosten.de nederlandse kan je online bekijken. frown

Groetjes Dokie

Vantage 8000s,500Gig. Tuner1 ,draaibaar Gibertini 80cm schotel met Stab h100 en Alps lmb. Tuner2 ,vaste schotel Triax 78,multifeed astra 1-2-3 en hotbird met alps lmb's via diseqc 4-1.

Geplaatst:

Ik heb klaarblijkelijk 2 zaken door elkaar gehaald.

Ik zie dat Telesatelliet een vertaling is van een internationaal blad, die niet gelijk is aan de Franse Telesatellite.

Ik ga inderdaad een abonnement nemen op de Franse Telesat., want deze zit kwalitatief goed in elkaar.

Gerdy, trouwens bedankt voor de tip!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen