Gast palsina Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Wie kan mij aan een afstandsbediening dreambox 5620 helpen, de mijne doet het niet meer. alvast bedankt
Cobus R Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Gewoon los klikken met een klein schroevendraaiertje en dan schoonmaken heb ik ook al vaker gedaan en heeft altijd geholpen. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
iemand Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 aha weer iemand die NIET de open dag van "de transponder" in Apeldoorn heeft bezocht. op hun site, vind je mijn presentatie, met geluid !! daarin behandel ik ook de meeste voorkomende fouten aan een AB. http://www.***ongewenste_url***/opendag.php p.s. als er nog vragen zijn, dan hoor ik ze graag ;-) gr. Erik
Macaco Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 En anders heb ik er nog 1 over. Groeten, Macaco
Gast palsina Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 Erik, ik heb de video bekeken maar alleen de introductie is te zien, waar kan ik jouw presentatie vinden over de AB. Ik heb deze al wel tig keer schoongemaakt en alleen de dream knop doet het af en toe nog, probleem daarna die krijg ik niet meer v.h. scherm, alleen door de ontvanger weer uit en aan te doen. overigens de video bevat wel bruikbare informatie. gr. Pedro
Gast palsina Geplaatst: 24 maart 2010 Geplaatst: 24 maart 2010 mag dicht. heb een AB gevonden en de oude doet het ook weer. Bedankt. :)gr. pedro
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen