Hendrik6073 Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Hoi, Ik heb een inverto connect rail. Deze week moest ik iets aan de kabels wijzigen. Omdat alles met deze kou natuurlijk stug is stond de hele rail binnen de kortste keren scheef. Heeft iemand ervaring mee om dit wat stabieler te krijgen ? met de plastic schuif bevestiging op de achterkant van de LNB is het niet echt stevig. of, is er nog een alternatieve rail verkrijgbaar voor de astra 1, 2, 3 en hotbird die stabieler is ? bvd
satencom Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 kun je er ook een foto van maken volgens mij kan hij niet bewegen als hij goed vast zit Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Hendrik6073 Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Geplaatst: 12 februari 2010 die zal ik een dezer dagen even plaatsen. het systeem met die blokjes in de LNB is niet stevig genoeg mijns inziens, je kan het niet heel vast aandraaien dan knapt het af
dutchandrew Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Ik had alleen last dat de rail draaide om de middelste LNB. Heb dit opgelost door, de hals van deze LNB van een laag van dik plakband te voorzien. De overige LNB's zitten stevig genoeg vast. De orginele triax houder lijkt mij stabieler.
satencom Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 oké wat je ook nog kan doen de blokjes even een beetje los draaien en dan doe je er wat siliconen kit er tussen dan zitten ze goed vast heb je deze bijlage Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen