marnik Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Kan iemand mij precies uitleggen hoe ik kan opnemen met mijn Philips dsr 8121 ? Als ik een kanaal wil opnemen gebeurd er niets, zelfs als ik programmeerd instel . Volgens de gegevens moet men een duo lnb gebruiken maar de lnb heeft toch niets te maken met opname. Ik werk met een multytenne Kan iemand mij helpen of tips geven ??? Dank daarvoor
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 is die Philips dsr 8121 nieuw? of is het plots dat geen opnames meer gemaakt kunnen worden? heb je de handleiding al gecontroleerd? 4.2.2 en 5.3.3 ciao Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
joker55 Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Bij deze Philips is het echt noodzakelijk om een duo LNB te gebruiken, als je wilt opnemen. Gekozen is dat één tuner alleen gebruikt wordt voor het opnemen van programma’s en de andere exclusief gebruikt wordt voor het bekijken van zenders. dus als je de tweede tuner niet hebt aangesloten, zal je niets kunnen opnemen. Ik weet niet of er een doorlusmogelijkheid op zit, anders zul je echt naar een duo-LNB moeten gaan, en een tweede coax naar de Philips, en aansluiten op de tweede tuner. succes. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 dacht ik OOK in de handleiding te hebben gelezen maar ik ben geen gebruiker ervan. ieder geval weet marnik nu de oplossing ciao Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
TokeMUp Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Origineel bericht van: joker55 Bij deze Philips is het echt noodzakelijk om een duo LNB te gebruiken, als je wilt opnemen. Gekozen is dat één tuner alleen gebruikt wordt voor het opnemen van programma’s en de andere exclusief gebruikt wordt voor het bekijken van zenders. dus als je de tweede tuner niet hebt aangesloten, zal je niets kunnen opnemen. Ik weet niet of er een doorlusmogelijkheid op zit, anders zul je echt naar een duo-LNB moeten gaan, en een tweede coax naar de Philips, en aansluiten op de tweede tuner. succes. Je kan ook het signaal splitten. Enige nadeel is dat je dezelfde band moet kijken als het opgenomen programma. Dus een twin LNB is geen must. mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen