dreamlover8000 Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Origineel bericht van: Littlesat Ik denk niet dat 2160 een volgende stap wordt. De eerste trend opvolger van HDTV wordt 3DTV... Dit gebeuren is nu al begonnen... 3DTV komt erbij,HDTV blijft bestaan hoor. Kun je geen opvolger noemen.Wel een aanvullende techniek op HDTV
Littlesat Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Citaat: Wel een aanvullende techniek op HDTV Dan vergis je je toch... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Apple740 Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Voorlopig ben je met 3D nog veroordeeld tot een brilletje, deze manier zie ik dus geen televisie-standaard worden maar een extra gadget. Er was wel 3D zonder brilletje in ontwikkeling maar daar heeft Philips een punt achter gezet. Ze hebben vorig jaar de divisie gesloten die dit ontwikkelde.
Littlesat Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Dan vergissen jullie je... Met of zonder brilletje... dit wordt de volgende stap... Sky-UK doet al testuitzendingen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast patje7of9 Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Origineel bericht van: Littlesat Dan vergissen jullie je... Met of zonder brilletje... dit wordt de volgende stap... Sky-UK doet al testuitzendingen. De opvolger van HDTV is ULTRA HD(7620x4320) in Japan gaat men vanaf 2015 beginnen met uitzendingen.
Apple740 Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Origineel bericht van: Littlesat Dan vergissen jullie je... Met of zonder brilletje... dit wordt de volgende stap... Sky-UK doet al testuitzendingen. Er zal vast 3D content komen, en 3D zenders, maar dat wil niet zeggen dat 3D de productie- en uitzendstandaard gaat worden. En zeker niet als je met een brilletje op moet kijken. Of zie jij jezelf wel de hele dag met een brilletje opzitten?
Littlesat Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 We zullen zien wat de toekomst brengt. In de bioscoop is 3D zeldzaam maar Hot en dit jaar zal het in de huiskamers beginnen... Ik weet zeker nog eerder dan mega HD...!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
iRuud Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Origineel bericht van: Littlesat We zullen zien wat de toekomst brengt. In de bioscoop is 3D zeldzaam maar Hot en dit jaar zal het in de huiskamers beginnen... Ik weet zeker nog eerder dan mega HD...!!! Wanneer beginnen ARD en ZDF met 3D HD TV ?
rudie1956 Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Origineel bericht van: Apple740 Origineel bericht van: Littlesat Dan vergissen jullie je... Met of zonder brilletje... dit wordt de volgende stap... Sky-UK doet al testuitzendingen. Er zal vast 3D content komen, en 3D zenders, maar dat wil niet zeggen dat 3D de productie- en uitzendstandaard gaat worden. En zeker niet als je met een brilletje op moet kijken. Of zie jij jezelf wel de hele dag met een brilletje opzitten? Voel me nu al een beetje voor aap zitten met het brilletje op,dat heeft geen toekomst volgens mij. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Gast Allure Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 De (verre) toekomst is 4K resolutie in 3D, met een beeldverhouding van 2,35:1. En dat zal een hele aardige kijkbelevenis opleveren...
SalimRMAF Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Niet voor mij, ik bedoel als je ziet dat we anno 2010 nog steeds superveel 4:3 beelden hebben, met mono geluid... De toekomst IS er wel, maar je moet ervan houden om erin te leven. Ik vind het soms al erg dat er nog zenders uitzenden in 4:3, waardoor je op mijn 16:9 tv balken links en rechts ziet.. laat staan met jouw 21:9! Een 21:9 zou dus geen oplossing zijn. Een andere argument tegen 21:9 is dat het menselijk oog alles in 16:9 weerneemt, en niet in 4:3 of 21:9. ZDF en ARD zijn wel een van de weinige zenders die naar mijn mening altijd voorop lopen met trends (breedbeeld, HD, 720P, 5.1 geluid, uitzendrechten) Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
Elwin Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 3DTV ga ik links laten liggen. Ik zie geen 3D, omdat ik maar met één oog zie. Ik zie geen diepte. Erg jammer, want een film als Avatar 3D is niks aan als je het niet ziet in 3D...
SalimRMAF Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Mwa Mwa, ik heb avatar in de normale (2D) variant gezien.. ik durf te wedden dat het ook in 3D even saai is.. Ok, je ziet ineens wel leuke dingen op je afkomen, maar daar gaat het me niet om; ik hou niet zo van science fiction. @Elwin; jij laat het "Voorlopig" zitten, want de kans is groot dat de merken over een paar jaar met "echte" 3D komen, waardoor je geen bril nodig hebt en dus ook jij in 3D zal kunnen zien? Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
Littlesat Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Is is niet alleen Avator wat in 3d gemaakt wordt tegenwoordig... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
metoo Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 neee. picons ook al ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen