Gast Invertist Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Origineel bericht van: decodertje wel een tijdje mee bezig geweest. Klopt: als je alles eruit wilt halen, ben je best even bezig. Zeker ook omdat de VU (nog??) niet in de database staat.
Gast Invertist Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Origineel bericht van: Noud ..... Hebben jullie daar ook last van? moet ik nog ergens iest anders instellen................ Wat ik nog vergat te zeggen: je kunt ook even met de diverse timings gaan spelen: ik heb diverse timings voor de VU+ wat korter gezet.
marcel9 Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 De instellingen van een bepaald apparaat op de harmony zijn niet los te bewaren of wel ?
Noud Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Geplaatst: 13 februari 2010 Hoi, na gelezen te hebben dat ik de enige ben met dit probleem. Maar helemaal opnieuw begonnen, alle knoppen opnieuw ingeleerd, dit keer op tafel ipv op de bank, en hij werkt daadwerkelijk beter, dan met de vorige ingeleede knoppen. 'aan' gaat nog niet top, maar daar kan je wat tweeken. dus zal wel goed komen @Invertist welke timing's gebruik jij? VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
Gast Invertist Geplaatst: 14 februari 2010 Geplaatst: 14 februari 2010 Origineel bericht van: Noud @Invertist, welke timing's gebruik jij? Vertraging bij aanzetten: 1000ms Intertoetsvertraging: 0ms Interapparaatvertraging: 100ms
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen