holles Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Ik zie op internet vele programma's om MP3 op je computer te beheren maar kan geen programma vinden die mijn MP3's en CD's kan beheren. Ik wil de tag info van een CD (tracks) lezen en deze opslaan in een database. Tevens de taginfo van mijn MP3's op de computer in deze database opslaan. Zo kan ik via selecties gelijk zien of ik een bepaald nummer op MP3 of CD heb. Ik wil dus niet al mijn CD's op de computer zetten maar alleen de tag info lezen om op te slaan. Weet iemand of zoiets al bestaat? Zo niet of er programma's zijn die de CD tag info kunnen lezen zonder eerst alle nummers te downloaden, zodat ik deze kan exporteren? Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Psychosammie Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Ik geef je nog de meeste kans met MediaMonkey. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast hummiesat Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Niet gratis, maar wel briljant Tag & Rename.
bigtwin Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Ook ID3-TagIT doet het voor mij goed. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen