Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Afspelen DivX files lukt niet


Hermanschilde

Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw op deze site en heb weinig verstand van satelliet ontvangers. Dus hou het antwoord simpel svp.

Sinds enige maanden heb ik een TF 7710 HDPVR. Laatste software update is van 9 april 2009. Alles werkt goed behalve het weergeven van films vanafde harde schijf.

Volgens de handleiding moet het kunnen om met een USB stick DivX files op de harde schijf te zetten om ze vervolgens af te spelen.

Op de harde schijf zetten lukt wel met een USB stich in FAT Format, maar afspelen lukt niet.

Als ik een DivX file selecteer om af te spelen wordt het beeld zwart, gebeurt er enige tijd niets en vervolgens komt er weer het tv station.

Kortom het lijkt wel of de file niet wordt gelezen.

Ben ik de enige met dit probleem? Zo nee is er een oplossing voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo!

 

Heb zelf ook dat probleem, USB-stick met een DivX betand afspelen lukt niet,sterker nog de Top crasht en reboot.

Heb zo het idee dat het aan een ontbrekende Codc ligt,maar zou niet weten hoe opte lossen

 

Groet,

 

Daf_driver

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alle divx bestanden zijn op dezelfde manier geocodeerd. Helaas kan je niet op een simpele manier zien om wat voor codering het gaat, en of Topfield die aankan.

Je zal merken dat de topfield niet op elke divx crasht. Ik heb het zelf ook weleens meegemaakt met een enkel bestand, maar over het algemeen speelt-ie de bestanden wel af.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...