station_hendrik Geplaatst: 12 februari 2010 Delen Geplaatst: 12 februari 2010 Sinds kort nieuwe internet verbinding van Telfort. Van Telfort heb ik een Zyxel (P2602HW-D1A) modem gekregen met Voip aansluiting. Nu heb ik bij Voipbuster een sip account aangemaakt en een telefoonnummer aangevraagd. Al deze gegevens heb ik in m'n modem gezet zodat ik met een analoog toestel kan bellen die aangesloten zit op mn modem. Dit werkt allemaal perfect. Ik kan dus bellen en gebeld worden. Nu wil ik alleen dat m'n 085 als ik bijvoorbeeld naar m'n mobiel bel niet zichtbaar word. Hoe moet ik dit blokkeren? Moet dat in het modem gebeuren of gaat dat via Voipbuster. --> Windows logica: Afsluiten onder Start Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast aart44 Geplaatst: 12 februari 2010 Delen Geplaatst: 12 februari 2010 Bij het voipbuster prog op je pc kun je bij je profiel dus extra opties je profiel editten en links onderaan aanvinken geen caller id. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
station_hendrik Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2010 ja maar ik bel niet via dat programma........ --> Windows logica: Afsluiten onder Start Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast aart44 Geplaatst: 12 februari 2010 Delen Geplaatst: 12 februari 2010 Origineel bericht van: station_hendrik ja maar ik bel niet via dat programma........ Probeer het nu maar eerst zul je zien dat het zo werkt. De computer van Voipbuster moet toch weten welke instellingen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 13 februari 2010 Delen Geplaatst: 13 februari 2010 Kijk eens of je dit scherm hebt in je modem . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds maart 2021 glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MySat Geplaatst: 3 maart 2010 Delen Geplaatst: 3 maart 2010 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: station_hendrik ja maar ik bel niet via dat programma........ Probeer het nu maar eerst zul je zien dat het zo werkt. De computer van Voipbuster moet toch weten welke instellingen. Klopt als een speer.... Dit programma gebruiken om je general accountsettings (dus ook caller-ID aan of uit) te updaten.... Overige settings doen dan niet meer ter zake. Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen