Gast zzzzzzz Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Kan het zijn dat OpenPLi op DB600C niet up to date is qua drivers ? Als ik de nieuwste officiële Dreambox distributie erop zet, heb ik bijv. mogelijkheden om per Mhz te scannen, met de nieuwste daily build van Open Pli gaat dat niet, en hij vindt dan ook geen enkele zender.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Ook met de laatste PLi Jade 3 lukt het niet om zenders te vinden. Dan maar iets anders proberen.
blokker1 Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 even met google een cables.xml zoeken en in var/etc zetten. daarna werkte het bij mij. gr blokker
Gast zzzzzzz Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Met Peter Pan lukte het ook niet, nu ben ik bezig met Newnigma, en daar gaat het wel. Ik krijg dezelfde wizard als op een 8000, en dan kan ik frequency steps kiezen, en dan vindt hij de zenders wel. Vreemd.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Oops, en Newnigma zit in een eindeloze green screen loop. Amaai, nooit zoveel problemen gehad op zo'n korte tijd.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Uiteindelijk is het dan toch gelukt, dankzij een tip Ik had al van alles geprobeerd, de oplossing blijkt te zijn om manueel te scannen, en dan die INV aan te zetten, als die aanstaat verandert het aantal BER's plots naar bijna 0, waar het van te voren in de miljoenen was. Vreemd is wel dat ik bij iedere distributie andere instelmogelijkheden had. Maar eind goed, al goed, en we zitten dus terug bij OpenPLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen