Gast nargile Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Had deze image gisteren erop gezet. Misde ik meteen paar kanalen op Turksat. Heel vreemd. Dacht dat het aan het weer lag. Vanochtend weer hetzelfde. Gemini 4.6 weer erop gezet en ja hoor geen problemen. Wie heeft ook zo een probleem gehad? Het ging om kanelen op Turksat. En trouwens zappen ging ook trager.
satmania Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Ik heb vandaag deze nieuwe versie van Gemini erop gezet. Nu draait de rotor niet meer. Erg verbazingwekkend en jammer. Ook gaan de HD kanalen traag open. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
dr_grebber Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Gisteren ook 4.70 erop gezet, onder Barry Allen in MB_Images. Mijn probleem van regelmatig rebooten is ermee opgelost! Echter ik krijg nu geen webinterface meer, als ik in internet explorer naar http://<ipadres box>probeer te surfen dan komt er niks! Heeft dit mischie nte maken met het gebruik van Barry Allen? Het valt mij op dat er onder <setup>, <plugins> een melding komt dat /Extensions/WebInterface en /Extensions/barryAllen nie tgeladen kunnen worden. Verder werkt de box prima, maar vraag me nu af of het aan barry Allen ligt, is dat tooltje nog aktueel? DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1
Gast nargile Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Origineel bericht van: nargile Had deze image gisteren erop gezet. Misde ik meteen paar kanalen op Turksat. Heel vreemd. Dacht dat het aan het weer lag. Vanochtend weer hetzelfde. Gemini 4.6 weer erop gezet en ja hoor geen problemen. Wie heeft ook zo een probleem gehad? Het ging om kanelen op Turksat. En trouwens zappen ging ook trager. Heeft niemand hier ervaringen mee? Ik heb met Open Pli ook hetzelfde probleem.
Littlesat Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Citaat: onder Barry Allen Dat vraagt om problemen, daar er dingen gebruikt worden van het image dat in de flash staan. En dat kan nogal eens "bijten"... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
djboy Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Origineel bericht van: dr_grebber Gisteren ook 4.70 erop gezet, onder Barry Allen in MB_Images. Mijn probleem van regelmatig rebooten is ermee opgelost! Echter ik krijg nu geen webinterface meer, als ik in internet explorer naar http://<ipadres box>probeer te surfen dan komt er niks! Heeft dit mischie nte maken met het gebruik van Barry Allen? Het valt mij op dat er onder <setup>, <plugins> een melding komt dat /Extensions/WebInterface en /Extensions/barryAllen nie tgeladen kunnen worden. Verder werkt de box prima, maar vraag me nu af of het aan barry Allen ligt, is dat tooltje nog aktueel? hi ff webinterface deiinstaleren en dan weer opnieuw instaleren dan komt hij weer te voorschijn bij mij werkt dit wel hoi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen