Miauw Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Acer Aspire One voor 164,95, is dat duur (10,1 inch laptopje), en heb ik er wat aan? Acer Aspire One 532h-2Db PN: LU.SAL0D.284 | Processor - Type: Intel Atom N450, Geheugen capaciteit: 1 GB, Losse grafische chip: Intel GMA 3150, Scherm - Afmeting: 10.1 inch, Scherm - Resolutie: 1024x600, Harddisk - Capaciteit: 250 GB, Besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Starter Is het mogelijk om een USB DVB-T dongel (Digitenne) hier aan te hangen? Is er een audio en video ingang aanwezig? Is het mogelijk om hier beelden op af te spelen? (zal natuurlijk wel eerst over gezet moeten worden) Resolutie: 1024x600, is deze resolutie niet te laag? Het blijft verder een leuk dingetje, want vergelijkbaar is de Acer Aspire bij andere winkels vanaf 300 euro. Kleur is enkel Pearl Silver. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
winwiz Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Het is niet duur. Of het bruikbaar is voor je kun je alleen zelf bepalen. -Het is zeker niet snel -Resolutie is niet hoog -Video weergave moet je niet veel van verwachten Gezien de (on)mogelijkheden lijkt het me 1 van de eerste serie netbooks. Die zijn leuk om -een beetje te internetten, hoewel de resolutie eigenlijk te laag is dus je zult veel moeten scrollen. -een beetje werken met office Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Sjattuh Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Ja voor een beetje in de trein een essay te typen is het een leuk dingetje, maar dan de vraag of hij weer niet iets te klein is Wat wil je er mee gaan doen? Ik denk dat je dan beter advies kan worden gegeven. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Miauw Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Geplaatst: 13 februari 2010 Meer nadelen dan voordelen, vooral als het om het scherm gaat. 600 i.p.v. 720 resolutie verticaal is net dat beetje verschil waar over ik struikel. Ik zou het wel handig vinden in het ziekenhuis als ik weer moet, maar het heeft wel z'n beperkingen. Ik heb de bestelling geannuleerd, was ook nog ineens de vraag of de minilaptop geleverd kon worden. Het was een zeer goedkope aanbieding bij een maandblad wat bij de prijs in zat, maar miskoop is duurkoop. Scrollen moet je wel vaker, vooral op fora waar ik veel actief ben. Een messenger draaien zou denk ik wel kunnen, maar hoe ziet dan op een toch best klein beeldscherm er uit? Dan ook nog niet de zekerheid van levering krijgen als het op is en je binnen een halfjaar iets geheel anders kan uitzoeken voor die prijs is toch best risico nemen. 54 euro voor het blad, 105,95 euro voor de minilaptop en 4,90 verzendkosten. Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! Als het product niet meer leverbaar is, dan mag je een heel ander welkoms cadeau uitzoeken binnen een halfjaar, dat is tricky. Overigens is de aanbieding van de betreffende site af, dus dat is over. Kom ik op de minilaptop terug, dan is de hoofdzaak de net te lage resolutie. Is het dan nog wel leesbaar, of wordt het dan heel erg klein met al die letters en cijfers en websites? Ik vraag mij af hoeveel winst er op die minilatops zit! Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
winwiz Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 De letters worden niet kleiner (was het maar waar) maar de hoogte is gewoon minder, dus je moet meer op en neer scrollen Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen