Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 Hallo Ik heb 2 Nokia Mediamaster met de DVB2000 beta 8 software. Nu wou ik weten of het zich loont om de Versie 4.1 van de CAM te vervangen door de Versie 4.4. Heeft hier iemand positieve of negatieve ervaringen? mvg Gerard
Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 Heeft geen enkele zin. De 4.1 en 4.4 zijn voor de Nokia gezien gelijk. Zou je een Pace willen ombouwen, dan moet je de 4.4 gebruiken, omdat die de 4.1 NIET pikt.
Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 Hier wordt ik nu altijd een beetje sikkeneurig van. Je hebt 2 van die dingen, zet je toch in 1 die fw en gaat expirmenteren. Kan je ook nog punten scoren want dan weet jij net iets meer als de rest. Avensis
Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 Niet zo gemakkelijk. De eene staat bij mijn vriendin en de tweede in een berghut om tijdens het weekend ook iets te kunnen zien. Mijn vriendin heeft geen zin in experimenten en in het weekend neem ik geen Laptop mee in de hoogte. mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen