Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Iemand gisteren Bron: sat+kabel Vrijdag 20:40Uur op arte HD de beroemde digitaal gerestaureerde film Metropolis opgenomen? zou der graag een kopietje van willen trekken ciao Apocalypse Cigarettes After Sex
Gast Kimble Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Is dat >>deze<< toevallig. Staat op Usenext op 13 feb om een paar minuten over één.
Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Geplaatst: 13 februari 2010 hoi, dat is de film die ik bedoelde wordt/werd op de Bienale in Berlijn uitgelicht de usenext is een andere versie uit 2001 dus die ArteHD uitstraling was een unicum arte ciao Apocalypse Cigarettes After Sex
Gast Kimble Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Staat hier een oude p133 bak die alleen 's nachts op Usenext zit. Zal het in de gaten houden. Lijkt me een leuke film. Laatste film die ik heb van Usenext is Avatar2009 NL-HD. Moet die 8,9 gig's op die oude doos laten omzetten naar 4,7 en branden. Is tie vandaag nog wel ff mee bezig
Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Geplaatst: 13 februari 2010 Hoi, de HD versie van Arte HD als opname is 16 GB heb ik net van een duitser begrepen met .ts iets teveel voor effe een dvdeetje ik ga wel eens met de NAS langs of er komt een herhaling... ooit. ciao Apocalypse Cigarettes After Sex
chrisch Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Hier ook een belangstellende! Ik heb er een klein stukje van gezien en de restauratie is verbluffend! Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
jepe Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Heb hem ook gemist, helaas. Meestal herhaalt Arte de films in de loop van de week.
vGnp Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Origineel bericht van: jepe Meestal herhaalt Arte de films in de loop van de week. Helaas staat er nu "Keine Wiederholungen" bij, want ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar die film. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
mapi Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 usenet : Citaat: Metropolis.1927.NTSC.NO.NL.SUBS.DVDr-KNaBaB AUDIO : [X] English [ ] Dutch [ ] More [ ] 6.1 DTS [X] 5.1 DD [X] 2.0 DD [ ] 1.0 VIDEO : [X] Untouched [ ] Re-encoded [ ] Passes [ ] Bitrate ASPECT : [X] 4x3 [ ] 16x9 EXTRAS : [X] All Included [ ] Partial Stripped [ ] All Stripped [ ] None On Source MENU : [X] Untouched [ ] Stripped [ ] Partial Stripped [ ] Edited where needed SUBS : [X] English [ ] Dutch [ ] Other helaas DVD 70 dagen geleden... als je hem niet kunt pakken, laat maar weten...doe ik het wel voor je o ja , als divx staat hij er ook op... maar ja dan blijft van dat mooie gerestaureerde weer weinig over Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
chrisch Geplaatst: 14 februari 2010 Geplaatst: 14 februari 2010 De HD en SD versie zijn inmiddels op internet te vinden Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
mapi Geplaatst: 14 februari 2010 Geplaatst: 14 februari 2010 zie hem niet... usenet of anders? Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
chrisch Geplaatst: 14 februari 2010 Geplaatst: 14 februari 2010 Ivm huisregels e.e.a. via PM verstuurd Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
mapi Geplaatst: 14 februari 2010 Geplaatst: 14 februari 2010 o ja, sorry even vergeten, zeker te veel gez..pen gisteren . excuus Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Tonskidutch Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Geplaatst: 17 februari 2010 in ieder geval is de documentaire nog te zien op 22-2 wiederhohlung en dan 1 maart nog eens op SWR... (swr niet HD) ook mooi om te zien hoe die gemaakt is. ciao Apocalypse Cigarettes After Sex
chrisch Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Helaas bleek de "HD" gewoon een iets minder gecomprimeerde SD versie te zijn. Dus nog steeds zoekende Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen