Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Me zoon speelt met de TV (smoes........niet echt)plotseling wordt alles tijdens het verspringen van het ene naar het andere net zwart.

Bellen met Canal+ helpt niet. het gewoonlijke signaaltje versturen , maar dat helpt dus niet.

Wat heb ik niet meer: alle nederlandse kanalen, wel teletekst, programma info, geen geluid en geen beeld.

Ik werk met een nokia 9500, DVB2000 V1.82.4.............en ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen.

Heb soortgelijk al eens gehad en moest toen de autopid on zetten.........wie kan en wil me helpen?

Geplaatst:

Heeft je "zoon" in het menu zitten spelen?

Zoja,in welk menu?

ps.welke kaart zit er in de Nokia?

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

Hoi,

Allereerst bedankt voor je reactie.

Geen idee wat mijn zoon heeft gedaan. Hij zegt gewoon van het ene net naar het andere te hebben gedrukt. Kennelijk was er wel iets van een stroomstoring, want de buren gaven aan ook iets gemwerkt te hebben rond hetzelfde tijdstip ??!!

Ik heb zelf het een en ander nagekeken en alles ziet er goed uit. Ik ontvang alleen geen nederlandstalige (gecodeerde) zenders, wel de vrije (duitse) kanalen. Ik heb een gold card en ook de bij behorende programmer + software (gold 140).

Het gekke is dat ik zoiets eerder heb meegemaakt, toe kon ik het verhelpen door de "autopid" op on te zetten, maar die staat nu al op "on"........Heerlijk he hobbyen met de sateliet.........

Ik heb geprobeert om de card opnieuw te programmeren met de bestaande "oude" files, maar dat hielp niet. Ik ga ook nog ff bij satkoos kijken of er al nieuwe zijn, misschien dat helpt.....anders weet ik het echt niet. Heb jij enig idee wat me verder kan helpen.

Sowieso bedankt,

Ron

Geplaatst:

Zet de kanaallijst er maar eens opnieuw in. Of laten zoeken.

Avensis

Geplaatst:

Misschien dat dit helpt. Andere setting (van Satkoos) dan weer een nieuwe file van SatkoosIrdeto, moet het goed doen.

Laat het wel even weten.

Ik heb zelf een amon 2.2. geen enkel problemen mee gehad.

RUUD

Humax 5400 L1.37, @tsat satellite motor, archsat 120cm, toh3.4HoT7.5 NL, funkaart

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen