Gast Henri Aalten Geplaatst: 14 februari 2010 Geplaatst: 14 februari 2010 Even een vraag, zit op de site te kijken, voor zender pakketten, van Canal Digitaal. Heb nu: Basis, en het HDTV pakket totaal € 19,90 PM Ik zie ook staan op de site: Familie pakket, waar ook al de HDTV zenders inzitten €13,50 PM Dan ben ik toch goedkoper uit, met alleen het familie pakket Of zie ik iets over het hooft !!!!
supercop1973 Geplaatst: 14 februari 2010 Geplaatst: 14 februari 2010 basis + HD is toch 9,95 + 5 = 14,95...of vergis ik me nou. Ik heb dit namelijk.
Spike_b Geplaatst: 14 februari 2010 Geplaatst: 14 februari 2010 Volgens mij zit in het familiepakket, niet alle HD zenders VU+ Duo2
Elwin Geplaatst: 14 februari 2010 Geplaatst: 14 februari 2010 Je bent goedkoper uit, maar je ontvangt dan niet meer de zenders uit het HD-pakket. Het Familiepakket gaat 14,95 kosten, en het HD-pakket gaat 5,- kosten. Als je nu niks doet, betaal je straks gewoon 14,95 voor een Basis + HD-pakket. Je kunt je pakket upgraden naar een Familie + HD-pakket. Dan betaal je net zoveel als nu, en heb je er o.a. de Belgische VRT-zenders bij.
blaatlaat Geplaatst: 14 februari 2010 Geplaatst: 14 februari 2010 Hij heeft waarschijnlijk het 'oude' HD pakket, hier zit ook het thema pakket in en dit pakket kost 9.95. Het familie pakket heeft maar 3 HD zenders (Nederland HD,Eurosport HD,Eén HD), Het HD pakket heeft 9 HD zenders (Nederland HD,RTL 4 HD,History HD,BravaHDTV,Nat Geo HD,Discovery HD,Eurosport HD,Eén HD,MTVN HD). Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4
Gast Henri Aalten Geplaatst: 14 februari 2010 Geplaatst: 14 februari 2010 Ik betaal nu voor het basis pakket € 9,95 en voor het HD pakket ook € 9,95. Totaal dus € 19,90 Als ik dan het familie pakket neem betaal ik € 14,95 en HD pakket 9.95 is totaal dus € 24,90 Hoe kom jij nu aan totaal € 19,95 ??? Ik snap het niet, of ik zie iets over het hooft
Gast aart44 Geplaatst: 14 februari 2010 Geplaatst: 14 februari 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Hoe kom jij nu aan totaal € 19,95 ??? Omdat het HD pakket van 9.95 naar 5 euro p/m gaat. Er vervallen dan wel een paar zenders uit het thema pakket.
blaatlaat Geplaatst: 14 februari 2010 Geplaatst: 14 februari 2010 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: Henri Aalten Hoe kom jij nu aan totaal € 19,95 ??? Omdat het HD pakket van 9.95 naar 5 euro p/m gaat. Er vervallen dan wel een paar zenders uit het thema pakket. Dit is alleen voor nieuwe abonnees, voor bestaande abonnees blijft het 9.95 inclusief de thema zenders. Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4
Gast Henri Aalten Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Dus trouwe klanten worden afgestraft, terwijl nieuwe klanten een korting krijgen !!!! Wordt tijd voor concurrentie.
Gast aart44 Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Origineel bericht van: valkhyr Dit is alleen voor nieuwe abonnees, voor bestaande abonnees blijft het 9.95 inclusief de thema zenders. Waar haal je dat vandaan iedereen moet een brief krijgen waarin hij kan kiezen het HD pakket voor 5 euro of het bestaande pakket houden. Dus rustig afwachten maar.
Gast Merkedesch Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Dus trouwe klanten worden afgestraft, terwijl nieuwe klanten een korting krijgen !!!! Wordt tijd voor concurrentie. Ik ben al jaren een trouwe klant. Ik had alle mogelijke pakketten van CD Behalve HD zenders.Nu heb ik inmiddels een HD Ontvanger... Inmiddels heb ik nu dus ook het HD Pakket erbij genomen!! Mijn meerprijs is nu 0,05ct per /mnd meer!!! En ik heb inmiddels ook "gratis" de nieuwe Plips van CD ontvangen. Dus mijn geduld is in mijn ogen beloond.. Gr.Merkedesch
Eduard07 Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Wordt tijd voor concurrentie. Volgens mij ben je nu even de weg kwijt. CD zit dik in de concurrentiestrijd met de kabelaars. Vandaar de huidige pakketontwikkelingen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
blaatlaat Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Origineel bericht van: aart44 Waar haal je dat vandaan iedereen moet een brief krijgen waarin hij kan kiezen het HD pakket voor 5 euro of het bestaande pakket houden. Dus rustig afwachten maar. Dit staat gewoon op de site van CDS bij de prijs informatie. quote van de site : Citaat: (***) HDTV-pakket: Per 1 februari is de samenstelling van het HDTV-pakket gewijzigd. Bestaande abonnees betalen € 9,95 voor het HDTV-pakket, uitgebreid met zenders uit het Thema-pakket. Nieuwe abonnees stappen per 1 februari 2010 in op het nieuwe HDTV-pakket, waar de Thema-zenders niet langer onderdeel van uitmaken. Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4
Gast aart44 Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Citaat: Voor de duidelijkheid, Alleen abonnees op het Thema-pakket en/of HDTV-pakket ontvangen een brief. Vorige week vrijdag is de eerste groep met Thema-pakket aangeschreven, as vrijdag volgt de laatste groep met Thema-pakket. Abonnees met HDTV-pakket ontvangen vanaf 15 februari een persoonlijk aanbod. Omdat de aanbiedingen persoonlijk zijn, en afhankelijk zijn van de overige pakketten is het niet praktisch om alle varianten van de brieven op de website te plaatsen. Abonnees met het Thema-pakket die wellicht de brief niet ontvangen hebben kunnen op www.canaldigitaal.nl/nietsmissen de aanbieding bekijken. Met vriendelijke groet, Henk, Klantenservice CanalDigitaal Gewoon wachten op de brief dus!! Nadeel kan misschien zijn dat je weer een nieuw jaarcontract aan gaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen