Gast Henri Aalten Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Vandaag gebeld, met Canal Digitaal, en zij kon mij bevestigen, dat diegene die nu het HD pakket hebben, woensdag een brief hierover ontvangen. Aldus Canal Digitaal.
de vrije fries Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 hoi, heb toppakket +hd vandaag de brief van cds gehad. ga als ik het toppakket + hd voor 1 jaar verleng 4,95 euro minder betalen ga ik zeker doen ; want een verdubeling van de hd zenders en een verlaging van het hd pakket van 9,95 naar 4,95 euro groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
iRuud Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Origineel bericht van: de vrije fries hoi, heb toppakket +hd vandaag de brief van cds gehad. ga als ik het toppakket + hd voor 1 jaar verleng 4,95 euro minder betalen ga ik zeker doen ; want een verdubeling van de hd zenders en een verlaging van het hd pakket van 9,95 naar 4,95 euro Deze snap ik dus even niet. Toppakket kost € 42,50 HD pakket kost € 5,00 totaal € 47,50 Krijg een aanbieding dat je €4,95 korting krijgt en €47,50 gaat betalen. Kortom je krijgt geen korting.... toch?
radio man Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Wat is Plips ? Heb ook die brief gehad, omdat erosport de enige sport is die wij weleens beoefenen, heb ik 't maar gedaan... Volgend jaar wel opletten of ze ineens de prijs weer omhoog gooien...
DeBeek Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Origineel bericht van: iRuud Origineel bericht van: de vrije fries hoi, heb toppakket +hd vandaag de brief van cds gehad. ga als ik het toppakket + hd voor 1 jaar verleng 4,95 euro minder betalen ga ik zeker doen ; want een verdubeling van de hd zenders en een verlaging van het hd pakket van 9,95 naar 4,95 euro Deze snap ik dus even niet. Toppakket kost € 42,50 HD pakket kost € 5,00 totaal € 47,50 Krijg een aanbieding dat je €4,95 korting krijgt en €47,50 gaat betalen. Kortom je krijgt geen korting.... toch? Zou maar even je schoolgeld terug gaan halen.. Wat koste het HD pakket voor 1 Februari ? Juist, 9.95.
amrabed Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Origineel bericht van: DeBeek Origineel bericht van: iRuud Origineel bericht van: de vrije fries hoi, heb toppakket +hd vandaag de brief van cds gehad. ga als ik het toppakket + hd voor 1 jaar verleng 4,95 euro minder betalen ga ik zeker doen ; want een verdubeling van de hd zenders en een verlaging van het hd pakket van 9,95 naar 4,95 euro Deze snap ik dus even niet. Toppakket kost € 42,50 HD pakket kost € 5,00 totaal € 47,50 Krijg een aanbieding dat je €4,95 korting krijgt en €47,50 gaat betalen. Kortom je krijgt geen korting.... toch? Zou maar even je schoolgeld terug gaan halen.. Wat koste het HD pakket voor 1 Februari ? Juist, 9.95. Het zit 'm niet in rekenen, maar in logica, beste man!
Littlesat Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 De oude prijs van het HD pakket was 9.95. Er gaat vanaf 1 maart 4.95 korting van af. De nieuwe prijs wordt dan 5.00. Het is maar hoe je het formuleert.... Ergens vind ik dit een hoop bombarie voor niets. Er wordt zelfs voor minder zeker vanaf medio April meer geboden... kun je dat ook weer als korting zien??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen