eusie Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 hallo ik heb het volgende. 2 dagen geleden heb ik de db van stroom gehaald ivm de huiskamer te veranderen. toen werkte het nog goed. nu sluit ik hem weer aan en nu maakt hij geen verbiding meer met internet. het lampje op mijn router blijft ook niet branden. gaat aan en dan weer uit. wie weet raad. of kan dit maken dreambox 500
denbosch Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 dat probleem heb ik ook als ik de stroom er vanaf gehaald heb. een keer opnieuw opstarten via het menu afsluiten helpt bij mij altijd
1pm Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 hier had ik dat probleem ook was opeens de netwerkkaart dood 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
MR_B Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Veel voorkomend probleem bij de 500s. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
eusie Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 en wat kan ik er nu aan doen. maken of een nieuwe kopen dreambox 500
Sjattuh Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Ik zou eerst eens de kabel testen. Een andere poort op je router. Een keer flashen mag misschien ook nog wel helpen? Ik heb dit probleem ook wel eens gehad, meestal met een goede boot loste het zich weer op. Ik zou zeker nog even wat proberen gezien er wel wat activiteit wordt gevonden. Heb je b.v. al naar je instellingen gekeken? Misschien is hij door de unplug wel met zijn communicatie settings in de war geraakt. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
eusie Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 wat bedoelje met een boost dreambox 500
MR_B Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Origineel bericht van: eusie en wat kan ik er nu aan doen. maken of een nieuwe kopen Gezien de MPEG4 omschakeling zou ik een HD kopen. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Sjattuh Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Origineel bericht van: eusie wat bedoelje met een boost Boot = opnieuw opstarten, stroom eruit ff wachten en weer erin Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
eusie Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 boot heb ik al een paar keer gedaan. heb hem open gemaakt. er zitten 3 groene lampjes in. die kinperen. die zijn volgensmij van de lan verbinding. zo nieuwe softweare er in zetten helpen. en hoe doe ik dat. dreambox 500
Sjattuh Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Origineel bericht van: eusie boot heb ik al een paar keer gedaan. heb hem open gemaakt. er zitten 3 groene lampjes in. die kinperen. die zijn volgensmij van de lan verbinding. zo nieuwe softweare er in zetten helpen. en hoe doe ik dat. Als je 3? groene lampjes hebt dan lijkt mij deze kant in orde. Heb je al een andere lan kabel geprobeerd, een keer je modem gereset, een andere poort op je modem geprobeerd? Nieuwe software erop zetten heet Flashen. Als je even zoekt op dit forum vind je vast wel ergens een perfecte uitleg Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
eusie Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 dat heb ik allemaal al geprobeerd. straks wordt hij opnieuw voorzien van nieuwe softweare. kijken of dat helpt. anders een nieuwe kopen dreambox 500
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen