JBnl Geplaatst: 16 februari 2010 Geplaatst: 16 februari 2010 Dit zijn de release note's: Neues Original Image Version 3.2 Ver 3.2 Release note 1. DVB-CI Driver update - Fix CAM recognition problem 2. Playback driver update - Support more video codecs - Support more audio streams 3. Demux dirver update - Fix PES Filter problem.(Teletext, Subtitle) 4. HDMI dirver update - Support AC3 Passthrough groeten,JBnl
Gast Invertist Geplaatst: 16 februari 2010 Geplaatst: 16 februari 2010 Origineel bericht van: JBnl Dit zijn de release note's: Waarvan de punten 1 & 4 inmiddels met goed resultaat getest zijn. Morgenvroeg in de PLi-update.......
Gast SatMann Geplaatst: 16 februari 2010 Geplaatst: 16 februari 2010 Origineel bericht van: _Ron Ohw, das mij volledig nieuw. Weer wat geleerd :-) Ron je bent nooit te oud om te leren :-) en ik verwacht binnenkort de .srt ook op de VU, maar het probleem dat zich stelt is dat PLi met de laatste E2 werkt, en dus alles zelf een beetje moet uitzoeken, anderen gebruiken oude E2 nog om te kunnen "omzeilen". maar ik hou wel van vernieuwde durf dus ron, bestel je vu maar :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen