matthew_be_wvl Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Net mijn Philips DSR 7121 laten herscannen en er is wat veranderd aan de lijst. Nu staat één HD op 1, Ned 1 HD op 11, de verschillende HD-zenders staan nu ook niet meer apart, maar tussen de andere zenders. Nederland 3 HD staat er nog niet tussen en E! is ook nog niet aangepast... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Paullo Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Inderdaad, hier ook geen E-entertainment en NED3 HD. Greets
matthew_be_wvl Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 Voor de rest vind ik deze lijst eigenlijk wel goed. Waarom zou je nog naar één kijken als je één HD hebt. Of Ned 1 HD ipv Ned 1? Nu vind ik het al logischer allemaal. Nu nog het lief de nieuwe kanaalnummers doen vanbuiten blokken... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Bangkok By Night Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 HD-kanalen brengen wijzigingen in zenderlijst Met het toenemend aantal HD-kanalen ziet uw vertrouwde zenderlijst er vanaf 15 februari een beetje anders uit. De HD-zenders zijn niet meer apart gerangschikt, maar hebben voortaan een plaats tussen de normale kanalen. Zo krijgt MTVN HD een plaats bij de muziekzenders en volgt History HD de andere themakanalen op. Het verhuizen van de HD-kanalen naar een ander nummer zorgt natuurlijk voor een aantal verschuivingen in uw zenderlijst. Voor deze veranderingen moet u wel even uw lijst opnieuw inladen. Klanten met het TopPakket en ThemaPakket hebben bovendien een extra reden om hun zenderlijst opnieuw in te laden, want voortaan is Boomerang 24u per dag opnieuw beschikbaar! Bron Tvv. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
matthew_be_wvl Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 Wat ik vreemd vind, is dat als ik de zenderlijst herlaad, er afwisselend één HD of één op 1 wordt gezet. En ook afwisselend Ned 1 HD of Nederland 1 op 11. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Bangkok By Night Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Zo zou je zenderlijst er moeten uitzien. Bron Tvv. Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
matthew_be_wvl Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 Wel, bij mij staat één hd op 1. En als ik de zenderlijst opnieuw inlaadt dan staat de gewone één op 1. Laadt ik ze nog eens in, dan staat er opnieuw één HD. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
TimD Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Hier begint de lijst pas vanaf 2! Een HD staat op 103 (en als ik mijn favorieten wil aanmaken, dan staat Eén HD en Eén op 103)
matthew_be_wvl Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Geplaatst: 16 februari 2010 Dat had ik eerst ook, maar dan probeerde ik opnieuw en stond één HD op 1. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
JPVSP Geplaatst: 16 februari 2010 Geplaatst: 16 februari 2010 Ik heb juist nog eens een fast-scan laten lopen op mijn Philips 7121 en nu krijg ik één HD niet meer op nummer 1. E! geeft ook nog steeds geen beeld. Ik heb al alles al eens terug naar fabriek instellingen gezet maar één HD blijft op nr 103. Gisteren had ik één HD nog op 1.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen