Hemant Geplaatst: 10 juli 2002 Geplaatst: 10 juli 2002 Gaat meestal wel goed, maar kan troep blijven hangen tijdens het schakelen dus gewoon uit voorzorg. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Tonskidutch Geplaatst: 17 juli 2002 Geplaatst: 17 juli 2002 hebben jullie de isvedit 42 al getest? zitten wel wat veranderingen in die ik nog aan het ontdekken ben... maar werkt wel Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Gast Geplaatst: 18 juli 2002 Geplaatst: 18 juli 2002 Nee die heb ik nog niet geprobeerd, zal binnenkort is doen
borsjea Geplaatst: 18 juli 2002 Geplaatst: 18 juli 2002 isvedit42b gedownload en geprobeerd. layout gewijzigd en er zit een import functie in, deze vraagt om user en password en communiceerd met 194.109.104.104 onduidelijk hoe je je kan registreren. Helaas geen helpfiles bij. isvedit42b is te downloaden bij duwigati
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2002 Geplaatst: 22 juli 2002 das volgens mij dezelfde site waar je met dat proggie van eindhoven's Johnny live keys krijgt / tenminste waar hij ze ophaalde dan. life is a bitch Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen