Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

geachte forumleden.

Ik heb mijn 7072 met flashdsx opnieuw van de org software voorzien.

Met de instructie op dit forum e.e.a uitgevoerd.

Echter als ik zenders wil installeren (menu, 5, 5 ok, normaal installeren dus niet snel) dan wordt er een code gevraagd.

Heb een aantal geprobeerd zoals 0000, 1234, 1111, 2222, 3333, enz.

Helaas wordt geen code herkent.

Weet iemand van jullie welke code ik moet invoeren?

groet, Johan.


Geplaatst:

Ter verduidelijking,

Mijn eigen originele 7072 vraagt niet om een pincode.

Ik heb op marktplaats een 2e 7072 gekocht maar deze had niet meer de org firmware.

Op deze 7072 heb ik de org.software geflasht zoals op dit forum beschreven.

Nu vraagt deze ontvanger om een pincode als ik normaal kanalen zoek, dus niet met snelzoeken.

Bij canaldigitaal pincode reset opgevraagd, ik krijg echter deze melding:

"Fout bij aanmelden 2e/3e SmartCard, mogelijke oorzaak:

- Sessie verlopen"

Wat kan ik nu nog doen?

 

Groet, Johan.

Geplaatst:

@johanvolvo,

 

 

Citaat:
Bij canaldigitaal pincode reset opgevraagd, ik krijg echter deze melding:

"Fout bij aanmelden 2e/3e SmartCard, mogelijke oorzaak:

- Sessie verlopen"

 

Dan zou je haast zeggen dat die "2e kaart" verlopen is en/of niet aangemeld en dus niet bekend bij CD. Met die kaart zal het dan waarschijnlijk niet gaan lukken, gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

@johanvolvo,

 

 

Citaat:
laat weten hoe het afloopt

 

 

Mooi, ben benieuwd, maar als het goed is staat die pincode op de kaart ?

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

Klopt nog steeds, de pincode staat op de kaart.

 

Origineel bericht van: johanvolvo
.

"Fout bij aanmelden 2e/3e SmartCard, mogelijke oorzaak:

- Sessie verlopen"

Wat kan ik nu nog doen?

 

 

Misschien een fout op de CDS site, niet alle brouwsers werken daar goed.

Zelf gebruik ik voor CDS altijd IE8 en dat werkt goed..

Wil het toch niet lukken via internet dan zit er niet veel anders op dan te bellen met CDS.

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

Hallo Beste Forumleden,

 

Ik heb de (2e)ontvanger opnieuw geflasht en nu vraagt hij niet meer om een pincode dus probleem opgelost.

 

Veel dank voor het meedenken en het aandragen van oplossingen

 

Groet, Johan.

Geplaatst:

Niets, ik heb allen het derde vinkje voor 512k kanalenlijst niet aangevinkt, maar ik dacht dat ik dat de eerste keer ook niet gedaan had weet het alleen niet meer zeker

Nu is alles ok, bedankt voor de feedback.

groet, Johan

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...