johanvolvo Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 geachte forumleden. Ik heb mijn 7072 met flashdsx opnieuw van de org software voorzien. Met de instructie op dit forum e.e.a uitgevoerd. Echter als ik zenders wil installeren (menu, 5, 5 ok, normaal installeren dus niet snel) dan wordt er een code gevraagd. Heb een aantal geprobeerd zoals 0000, 1234, 1111, 2222, 3333, enz. Helaas wordt geen code herkent. Weet iemand van jullie welke code ik moet invoeren? groet, Johan.
dutchandrew Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 0000 of 1234, Anders pin code reset aanvragen bij canaaldigaal bij mijn canaaldigitaal
johanvolvo Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 Ter verduidelijking, Mijn eigen originele 7072 vraagt niet om een pincode. Ik heb op marktplaats een 2e 7072 gekocht maar deze had niet meer de org firmware. Op deze 7072 heb ik de org.software geflasht zoals op dit forum beschreven. Nu vraagt deze ontvanger om een pincode als ik normaal kanalen zoek, dus niet met snelzoeken. Bij canaldigitaal pincode reset opgevraagd, ik krijg echter deze melding: "Fout bij aanmelden 2e/3e SmartCard, mogelijke oorzaak: - Sessie verlopen" Wat kan ik nu nog doen? Groet, Johan.
dutchandrew Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 Je zou de kaart van je orginele ontvanger er in kunnen doen en dan een reset aanvragen.
johanvolvo Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 Dank voor je antwoord, maar ik heb de mijn CD-kaart al in de 2e ontvanger gedaan en een reset aangevraagt bij CD. met voorgaand antwoord als resultaat. Groet Johan
Zilverster Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 @johanvolvo, Citaat: Bij canaldigitaal pincode reset opgevraagd, ik krijg echter deze melding: "Fout bij aanmelden 2e/3e SmartCard, mogelijke oorzaak: - Sessie verlopen" Dan zou je haast zeggen dat die "2e kaart" verlopen is en/of niet aangemeld en dus niet bekend bij CD. Met die kaart zal het dan waarschijnlijk niet gaan lukken, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
johanvolvo Geplaatst: 15 februari 2010 Auteur Geplaatst: 15 februari 2010 Cd kaart is goed, met recreatie abonnement. Ik ga morgen de ontvanger opnieuw Flashen. laat weten hoe het afloopt Groet Johan
Zilverster Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 @johanvolvo, Citaat: laat weten hoe het afloopt Mooi, ben benieuwd, maar als het goed is staat die pincode op de kaart ? Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Johan45 Geplaatst: 16 februari 2010 Geplaatst: 16 februari 2010 Klopt nog steeds, de pincode staat op de kaart. Origineel bericht van: johanvolvo . "Fout bij aanmelden 2e/3e SmartCard, mogelijke oorzaak: - Sessie verlopen" Wat kan ik nu nog doen? Misschien een fout op de CDS site, niet alle brouwsers werken daar goed. Zelf gebruik ik voor CDS altijd IE8 en dat werkt goed.. Wil het toch niet lukken via internet dan zit er niet veel anders op dan te bellen met CDS. Vult u rustig aan !!!
johanvolvo Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Geplaatst: 16 februari 2010 Hallo Beste Forumleden, Ik heb de (2e)ontvanger opnieuw geflasht en nu vraagt hij niet meer om een pincode dus probleem opgelost. Veel dank voor het meedenken en het aandragen van oplossingen Groet, Johan.
Johan45 Geplaatst: 16 februari 2010 Geplaatst: 16 februari 2010 ???? Wat heb je met de tweede keer flashen anders gedaan als de eerste keer.? Vult u rustig aan !!!
johanvolvo Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Geplaatst: 17 februari 2010 Niets, ik heb allen het derde vinkje voor 512k kanalenlijst niet aangevinkt, maar ik dacht dat ik dat de eerste keer ook niet gedaan had weet het alleen niet meer zeker Nu is alles ok, bedankt voor de feedback. groet, Johan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen