Ga naar inhoud

Blijft de EIT EPG nu officieel?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Blijft deze epg nu officieel ?

Als ik het goed begrijp gebruiken de duitse zenders deze epg ook, kan een ontvanger dan alle eit epg data tonen van alle providers die deze epg gebruiken, of moet je elke keer op een zender van een pakket staan en wachten tot alle data binnen is?

De nagraguide doet het trouwens heel slecht tegenwoordig (op mijn beide philips ontvangers), elke keer ik naar de gids ga moet de ontvanger deze gaan ophalen en dat duurt enorm lang en mislukt dan vaak ook nog. Kan je deze eit epg ook op de philips ontvangers werken? Dan kan ik ook de duitse info zien.

Geplaatst:
Blijft deze epg nu officieel?

De nagraguide doet het trouwens heel slecht tegenwoordig (op mijn beide philips ontvangers), Elke keer ik naar de gids ga Moet de ontvanger deze gaan ophalen En dat duurt enorm lang en dan mislukt Vaak ook nog. Kan je deze eit epg ook op de Philips ontvangers werken? Dan kan ik ook de duitse

Voor de Philipsen moet je ook de stroom eraf halen en dan krijg je opnieuw opstarten met je Philips en als het goed is krijg je dan meteen de eit epg erbij cadeau

Geplaatst:

ik denk als je de phillipsen 7121/8121, steeds maar weer

gaat resetten,stekker eruit,knop ingedrukt houden enz...

dat dit negatief uit werkt.sinds 2mnd doe ik er niets aan,

en zie ik heb nu nergens last van,hij doet alles wat hij doen moet,want op een ander forum is dat nu een favoriete bezigheid,en je blijft aan de gang er zijn mensen die doen het haast dagelijks.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen