cellie Geplaatst: 16 februari 2010 Geplaatst: 16 februari 2010 Hoe zet je de CCcam OSD aan? Ik heb al zitten spelen met: ZAP OSD TIME : 3 SHOW TIMING : yes MINI OSD : yes Maar geen OSD. Wat doe ik fout? Ik heb de box in m'n LAN dus gebruik root:dreambox als inlog. WebIF staat aan. Image is Oozoon met de dmm-Hd skin. Assumption is the mother of all fuckups
Tonskidutch Geplaatst: 16 februari 2010 Geplaatst: 16 februari 2010 je bedoeld? het mini osd dat met "speciale skins" zichtbaar gemaakt wordt indien dergelijks in de skin voorkomt of bedoel je puur de info van Cccam op je scherm krijgen (een aparte plugin) ??? bij de eerste zul je een andere skin moeten testen ciao A Forest The Cure
cellie Geplaatst: 16 februari 2010 Auteur Geplaatst: 16 februari 2010 Ik bedoelde het eerste. Een venstertje bij het zappen dat aangeeft hoelang het decoden duurde en welke CAID er gebruikt is. Aha, speciale skin. Ehhhhm, welke? Assumption is the mother of all fuckups
Tonskidutch Geplaatst: 16 februari 2010 Geplaatst: 16 februari 2010 ach daar zijn vele... bijvoorbeeld BASIC-HD (CVS & Gemini 4.70) gaat ook op OoZoon maar er zijn er meer. ciao A Forest The Cure
guppje29 Geplaatst: 16 februari 2010 Geplaatst: 16 februari 2010 Cc cam info installeren. werkt op elke skin volgens mij DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
cellie Geplaatst: 21 februari 2010 Auteur Geplaatst: 21 februari 2010 Thanks guppje29 CCcam info is wat ik wil. Helaas geeft ipkg een 'invalid magic' bij het installeren, maar uitpakken en met FTP naar de juiste directory werkt wel. cccam-info.zip Assumption is the mother of all fuckups
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen