hemertje Geplaatst: 11 december 2010 Geplaatst: 11 december 2010 Origineel bericht van: Dream1975 Ik zie net een artikel waarmee dit volgens mij mogelijk moet zijn. Als iemand handig is met programmeren (dat ben ik namelijk niet), heeft die er misschien wat aan:http://tweakers.net/nieuws/71214/ontwikkelaars-kunnen-api-key-voor-open-nos-aanvragen.html volgens mij wordt daar aangegeven dat de flash gaan gebruiken die zie ik niet zomaar op STB mediaboxen verschijnen DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Dreeke Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Geplaatst: 17 december 2010 Nog meer ontwikkelingen bij de publieke omroep: uitzendingen die ter download aangeboden worden. http://ugtogo.publiekeomroep.nl/ Misschien is dit een begin voor een E2 plugin? Groet, André
Mrbeam Geplaatst: 17 december 2010 Geplaatst: 17 december 2010 Ze gaan een combinatie gebruiken van bittorrent en Silverlight met DRM. Kon wel eens lastig worden voor Linux en/of Enigma2 Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Mr_Virtual Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 Weet iemand of er nog updates zijn?
Beheerder Michel Geplaatst: 25 september 2011 Beheerder Geplaatst: 25 september 2011 Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jullie hier voor warm lopen. Zelf gebruik ik uitzending gemist ook (heel) soms, maar dan op mijn iPhone of iPad. Een klein scherm zodat de kwaliteit nog een beetje te pruimen is. Kijk je echter op een normale (grote) TV ziet het er toch vreselijk uit. De compressie laat niets van het beeld heel. Alleen om die reden al zou ik een dergelijke plugin waarschijnlijk nooit gebruiken, al zou die er zijn. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
M_Z Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 Ik heb de Uitzending gemist Plugin hier werkend op een Enigma2 ontvanger (ET9000), ik begrijp eigenlijk niet goed waarom dit niet zou werken op andere Enigma2 ontvangers. Kan een ET9000 dan iets wat Dreambox niet zou kunnen ? Het gaat om DEZE POSTING en het is dus een browser waarmee ook HBBTV mogelijk is. Ik ben wel zeker dat de Duitsers snel een werkende HBBTV plugin zullen maken, want dat is een hot item geworden sinds de laatste IFA en er zijn ook al enkele satontvangers op de markt die HBBTV standaard ingebouwd hebben. M_Z
Neptunus Geplaatst: 26 september 2011 Geplaatst: 26 september 2011 Origineel bericht van: Michel Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jullie hier voor warm lopen. Zelf gebruik ik uitzending gemist ook (heel) soms, maar dan op mijn iPhone of iPad. Een klein scherm zodat de kwaliteit nog een beetje te pruimen is. Kijk je echter op een normale (grote) TV ziet het er toch vreselijk uit. De compressie laat niets van het beeld heel. Alleen om die reden al zou ik een dergelijke plugin waarschijnlijk nooit gebruiken, al zou die er zijn. Mvg, Michel Beeldkwaliteit van het internet wordt steeds beter. Ik gebruik UG veel op de ITV box van KPN, die heeft alle belangrijke omroepen beschikbaar, is ideaal. Maar die zullen wel een andere techniek gebruiken want het beeld ziet er goed uit. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Beheerder Michel Geplaatst: 26 september 2011 Beheerder Geplaatst: 26 september 2011 Dat is inderdaad een andere techniek. Daar komt het beeld van KPN zelf, in een andere kwaliteit. Ik heb de plugin gezien op de ET9000. Die is gebaseerd op de development SDK van de Opera Browser. Die moet je kopen. Ik denk dat er snel een minder resource consumerende open source oplossing zal komen voor andere enigma2 receivers want zo'n browser/hbbtv plugin die 512MB ram nodig heeft is natuurlijk van de gekke. Zoiets moet met nog geen 64MB al op zijn sloffen kunnen draaien. Nu de Duitsers er voor warm lopen is het een kwestie van tijd. De dreambox is nog steeds verreweg de meest voorkomende enigma2 box in Duitsland. Het nadeel blijft natuurlijk wel dat het internet TV content overwegend in slechte kwaliteit aangeboden wordt. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen