Ga naar inhoud

[DM800HD] DM 800 ventilator herrie

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een probleem met mijn DM800 met 320 GB HDD. Deze heb ik net aangeschaft en vanaf het begin dat ik de droomdoos heb aangesloten maakt de ventilator een herrie.

Een constant hoorbaar gezoem wat niet acceptabel is. Het betreft de originele doos dus van fabriek af. Ik kan me niet voorstellen dat andere mensen dit ook acceptabel vinden. Heb ook een Dm800 bij me zwager gezet en die heeft het zelfde probleem.

Als je de ventilator losmaakt (stekkertje eruit) is die muisstil en zo wil ik het graag hebben.

Iemand een oplossing? Anders gaat die terug naar de leverancier.

"De enige beperking in het leven ben jezelf."

Geplaatst:

Met het nieuwste type is dat wel het geval, ik heb het nieuwste type gekocht omdat ik wist dat er een koel probleem was.

En met deze ventilator zou dat probleem van fabriek af opgelost zijn. Kan me niet voorstellen dat ze een apparaat met dit geluid eruit laten gaan. Wellicht heeft het met de HDD die achteraf ingebouwd te maken.

Geplaatst:

Ik heb alles er origineel bij. Of is dat naïef gedacht.

En voor de duidelijkheid een clone is dus een copie en mijn doos is niet origineel Dreambox juist omdat er een ventilator inzit en dit niet origineel Dreambox is.

Geplaatst:

Heb er hier 2 zonder ventilator en geen warmteproblemen.

Heb je clonen gekocht?

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Geen idee of dat het geval is, maar zou kunnen.

Alleen hoe kan ik dat zien? Die verrekte Chinezen maken alles natuurlijk perfect na.

Maar komt bij een betrouwbare shop vandaan gelukkig, ik verwacht geen problemen mee.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Leslie
Geen idee of dat het geval is, maar zou kunnen.

Alleen hoe kan ik dat zien? Die verrekte Chinezen maken alles natuurlijk perfect na.
Maar komt bij een betrouwbare shop vandaan gelukkig, ik verwacht geen problemen mee.

Dan zou ik er mee terug gaan.
Een betrouwbare shop verkoopt in ieder geval geen clonen.
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.