ghostecho Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Open-Source cam Jare geleden kocht ik mijn eerste cam irdeto da naar een aston ( seca ) en weer wat later een magic cam, maar een ding hebben zij alle gemeen na een tijdje word de software niet meer ondersteund en moet je naar de dealer om weer een nieuwe cam te kopen. Het zou mooi zijn als men na dat er word besloten om een cam niet meer te ondersteunen er de source word vrij gegeven zo dat een hobbyist zich er op kan uit leven.
dogeatdog Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 dan maak je er een Ucas -cam van? en mijn freecam werkt nog steeds. en mijn X-cam met software uit de tijd dat de spaanse-canal+ nog open lag werkt nog steeds als een raket met een seca 3 kaart. en mijn aston 1.05 met fabrieksoftware heb ik moeten ruilen
CB1 Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Ik heb altijd mijn magic cam kunnen updaten met penta etc. Nu heb ik ucas3.0 nodig en die heb ik alleen gevonden als bin bestand. Hoe krijg ik die in de cam. Of moet ik nu alweer een ander iets erbij kopen voor 1x programmeren? Ucas2.0 gaat we; maar die werkt niet met seca3. Wie heeft een oplossing? Gr Cb1
Gast aart44 Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Je zult toch eerst de Dreamload die er in zit er uit moeten zien te krijgen en dat gaat door te erasen met een cas interface 1 2 of 3. Daarna kun je het bin bestand gelijk proggen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen