Hensat Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 de vu duo dubbele tuner kan deze werken op een enkele lnb? zodat ik dus kan opnemen en naar alle zenders kan zappen?
Frans B Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Dit is mogelijk door de ene tuner naar de andere door te lussen. Je moet wel dezelfde polarisatie en band gebruiken, bijv C+ kan je volledig doorlussen. Dit geld trouwens voor iedere decoder System Administrator (niet van deze site)
Gast Satter Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Dus als ik het goed begrijp heb ik voor canal digitaal geen twee kabels nodig voor mijn twintuner? Ik kan gewoon doorlussen en opnemen en kijken binnen het canal digitaal pakket?
Gast Merkedesch Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Origineel bericht van: Satter Dus als ik het goed begrijp heb ik voor canal digitaal geen twee kabels nodig voor mijn twintuner? Ik kan gewoon doorlussen en opnemen en kijken binnen het canal digitaal pakket? Klopt.. Maar je kunt verder zappen als alleen maar TVV of CD! Gr.Merkedesch
Gast Invertist Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Origineel bericht van: Satter Dus als ik het goed begrijp heb ik voor canal digitaal geen twee kabels nodig voor mijn twintuner? Ik kan gewoon doorlussen en opnemen en kijken binnen het canal digitaal pakket? Praat je over Astra 1 of Astra 3 zenders? Er staat inmiddels al meerdere keren een uitgebreide toelichting op de mogelijkheden met doorlus.
Gast Satter Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 ik had het over het volledige NL pakket
ppaap Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Als je via 23,5 opneem dan kan je met 1 kabel alleen naar de 23,5 kanalen kijken en 19,5 idem is toch al duidelijk uit gelegd . ppaap
Gast SatMann Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 en als ik mij niet vergis moet je dus kijken en opnemen : a. op dezelfde sat zitten b. moeten beide op dezelfde transponder zitten?
Gast Invertist Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 A: Ja B: Nee, in hetzelfde "kwadrant" (polarisatie en frequentieband).
Gast Satter Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 Jammer dat ze die doorlusfunctie dan niet op die philips dsr 8121 gebruiken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen