Gast Henri Aalten Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Ik dacht, dat nieuwe contracten, en verlenging van contracten bij wet is vastgelegd dat deze niet zo maar verlengd mogen worden, met een jaar. Het moet dan toch per maand opzegbaar zijn?
DeBeek Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Ik dacht, dat nieuwe contracten, en verlenging van contracten bij wet is vastgelegd dat deze niet zo maar verlengd mogen worden, met een jaar. Het moet dan toch per maand opzegbaar zijn? Ze worden ook niet zomaar verlengd met een jaar. Als je een pakket wijziging doet, dan ga je een nieuw contract aan. Daar zit je dan een jaar aan vast en daarna kan je per maand opzeggen.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Ook als je een nieuw contract afsluit, is het toch volgens de nieuwe wet, met een maand opzegbaar, of heb ik dat mis.
blaatlaat Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Het gaat om het opzeggen na het aflopen van de contract periode. Zie quote van de site van EZ. Citaat: Opzeggen De nieuwe wet regelt ook dat consumenten hun telecomabonnementen (bijvoorbeeld voor internet of voor mobiele of vaste telefonie) straks makkelijker kunnen opzeggen na afloop van de eerste contractperiode. De consument kan dan maandelijks opzeggen in plaats van dat hij of zij ongemerkt voor weer een jaar vastzit aan een abonnement. Door deze maatregel wordt overstappen naar een andere aanbieder eenvoudiger voor de consument. De maatregelen treden naar verwachting per 1 juli 2009 in werking. Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4
Optimist Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Een contract is per maand opzegbaar na de initiële termijn. 2x DM800 Visiosat Bi-Sat 13.0/19.2/23.5/28.2 East Visiosat 80cm 7.0 East
W3ird_N3rd Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Origineel bericht van: mav3r1ck Ik laat alles zoals het is en sponsor ze wel voor 4,95 extra per maand met de mogelijkheid tot maandelijks opzeggen. Hmm, interessant. Dan eet CDS eigenlijk van 2 walletjes. Verlagen ze de prijs, dan moet je als trouwe klant met een jaar verlengen om ook van de lagere prijs te profiteren. Verhogen ze de prijs, dan kan je de pot op. Dokken of opzeggen. Als ze consequent waren geweest zouden ze prijsverhogingen alleen nog voor nieuwe klanten invoeren. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Littlesat Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Gaan we zeuren over 5 cent per maand??? 60 cent per jaar??? En daarvoor veel meer HD zenders??? Dit begint toch wel echt op mieren... te lijken. Citaat: Ik laat alles zoals het is en sponsor ze wel voor 4,95 extra per maand met de mogelijkheid tot maandelijks opzeggen. Zo hebben we het over 59.40 per maand. Dat is natuurlijk geen mieren... Maar waarom zou je elke maand af willen zeggen??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Clarke Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Misschien een kwestie van vrijheid? Je weet nooit wat andere media voor vooruitstrevende dingen gaan doen en dan wil je zonder problemen makkelijk op kunnen stappen.
Gast satchmo Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 @clark en mav3r1ck: als jullie consequent zijn dan zijn jullie ook niet getrouwd, dan ben je lekker vrij als iets mooiers tegen komt.
Littlesat Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Vrijheid kan duur zijn... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
hemertje Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 mijn hd(+thema) pakket loopt eind deze maand af na een belletje met CDS hoe het nu verder gaat werd me verteld dat mijn huidige HD pakket (9,95) automatisch word omgezet naat het nieuwe HD pakket (4.95) omdat per 1 maart mijn abbo al verlopen is en de Thema zenders naar een ander abbo verhuisd zijn... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
vGnp Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Ik heb nog geen brief of mailtje ontvangen.. Ben ik de enige? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
iRuud Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Origineel bericht van: hemertje mijn hd(+thema) pakket loopt eind deze maand af na een belletje met CDS hoe het nu verder gaat werd me verteld dat mijn huidige HD pakket (9,95) automatisch word omgezet naat het nieuwe HD pakket (4.95) omdat per 1 maart mijn abbo al verlopen is en de Thema zenders naar een ander abbo verhuisd zijn... Heu... heb je dat zwart op wit?
evloe Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Origineel bericht van: vGnp Ik heb nog geen brief of mailtje ontvangen.. Ben ik de enige? vGnp Ik heb vrijdag een (de) brief gekregen. Voor mij veranderd er niet zoveel. Ik was al klaar voor de toekomst. Gr, Ed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen