seije017 Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 ik zoek een versie van windows xp pro nld omdat mijn cd niet goed meer is. waar kan ik deze downloaden. zelf heb ik dus een geldige key.
naze1975 Geplaatst: 17 februari 2010 Geplaatst: 17 februari 2010 eh nieuwsgroepen? http://www.binsearch.info/?q=wxpprosp3x86nlua&max=25&adv_age=365&server= een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
marcel1970 Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Wel even opletten welke versie van pro je hebt, dus oem vlk enz anders werkt de key niet "My next wife will be normal"
seije017 Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 is ie nergens te downloaden in iso besand.
Sjattuh Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 torrent sites? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast hummiesat Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Origineel bericht van: seije017 is ie nergens te downloaden in iso besand. Origineel bericht van: naze1975 eh nieuwsgroepen?http://www.binsearch.info/?q=wxpprosp3x86nlua&max=25&adv_age=365&server= Parel parel parel....
seije017 Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Geplaatst: 19 februari 2010 ik heb namelijk niet van die download programma's op mijn pc staan.
Gast wanderer Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Origineel bericht van: seije017 ik heb namelijk niet van die download programma's op mijn pc staan. dan moet je die eerst downloaden en op je pc zetten...
lock Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Origineel bericht van: seije017 ik zoek een versie van windows xp pro nld omdat mijn cd niet goed meer is. waar kan ik deze downloaden. zelf heb ik dus een geldige key. Windows is alleen legaal te downloaden via Microsoft's Technet, MSDN en MSDNAA. Dit zijn de bekendste site's waarvan je Windows en andere software kan downloaden. Alle andere manieren van downloaden is illegaal, dus bijv. een torrent, nzb, direct ISO download. Ook al is het een 1:1 kopie van bijv. MSDN Dus: - Kopen van Windows XP Pro cd - Contact opnemen met de fabrikant voor een backup cd of een Windows installatie cd - Downloaden van Windows XP vanaf bijv. Technet of MSDN. "That's another fine mess you've got me into"
naze1975 Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Zover ik weet is downloaden niet illegaal , btw het uploaden al wel(geloof ik) een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
Gast wanderer Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 downloaden van muziek en film is mits het origineel in je bezit is en alleen bestemd voor eigen gebruik, daar bestaat de copieerheffing voor, niet illegaal, het downloaden van software is verboden en dus illegaal...
seije017 Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Geplaatst: 19 februari 2010 heb hem binnen mag wel slotje op !
Gast hummiesat Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Origineel bericht van: wanderer downloaden van muziek en film is mits het origineel in je bezit is en alleen bestemd voor eigen gebruik, daar bestaat de copieerheffing voor, niet illegaal, het downloaden van software is verboden en dus illegaal... Da's natuurlijk (deels) onzin. Waarom zou je als je een geldige licentie van software hebt en je software cd is naar de eeuwige jachtvelden deze niet mogen downloaden? Je gebruikt deze immers met je eigen licentiecode. Als je een bijgeleverde hack of key gebruikt wordt het een ander verhaal.
Psychosammie Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Nou, Micro$oft kennende gok ik dat je gewoon een nieuwe versie moet kopen. Ik had vroeger goede LP's (met licentie dus) maar denk maar niet dat ik nu dezelfde CD mag downloaden. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
marcel1970 Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Origineel bericht van: Psychosammie Nou, Micro$oft kennende gok ik dat je gewoon een nieuwe versie moet kopen. Ik had vroeger goede LP's (met licentie dus) maar denk maar niet dat ik nu dezelfde CD mag downloaden. Van mij mag je maar het is een beetje appels met peren vergelijken denk ik, bij sommige merk pc's krijg je niet eens meer een windows cd. voor zover mijn logica gaat is er niets illegaals aan om dan een cd van een ander te lenen en deze met jou key te registreren... denk dat het met downloaden niet anders is. "My next wife will be normal"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen