rommelaar Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Jammer Ozzo dat je het modereren aan de wilgen hangt. Inderdaad is het zo dat je het moet doen zolang je er plezier in hebt,dan kan je jezelf er ook voor 100% voor inzetten.Is het plezier weg door een oorzaak waar wij helaas niet over kunnen oordelen is dit het de enige goede stap die je hebt genomen.Al hoop ik wel dat het nog kan worden bijgelegd met de andere mods want we zullen je zeker missen hier. Hoop niet dat je kennis voor ons verloren gaat. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
paardengek Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Ik vind het jammer, maar heb er wel begrip voor. Je moet lol hebben om te modereren, wanneer die lol weg valt, moet je een keuze maken. Maar bedankt voor de vele jaren dat je gemodereerd hebt. Met vriendelijke groet, Andries Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Paullo Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Bedankt voor de inzet. Ik kan niet veel meer toevoegen dat hetgene al is geschreven. Greets
Gast aart44 Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 @ozzo Een tijdje geleden zag ik al dat de hobby minder was geworden of aan een einde was gekomen door alles te koop te zetten. Ja als je er geen plezier meer aan hebt dan is het inderdaad tijd om te stoppen. Verder het ga je goed en blijf gewoon af en toe iets posten.
Zilverster Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 @ozzo, Bedankt voor je inzet van de afgelopen jaren, het is altijd weer even schrikken wanneer zo'n mededeling gedaan wordt op het forum, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
MySat Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Bedankt voor je inzet. Een goede zelfreflectie op zijn tijd is zinvol en kan soms anders uitpakken dan waar mensen eigenlijk van uit gaan. Ik vind de mod's op dit board tot op heden professionals. Laat dat een statement zijn waar je nog jaren met plezier aan terug mag denken. En natuurlijk zien we je graag blijven op Sat4all Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
eagle Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 BEDANKT !!! Maar je blijft je kennis toch wel met ons delen ? gr eagle
minplus Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Moderating is a tough job. Geniet van de rust die je krijgt! 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
edbe Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 het loopt hier langzaam leeg met die moderators... 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Ron Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Het is ook erg moeilijk moderators te vinden die: 1. Over voldoende kennis beschikken. 2. Voldoende tijd (over) hebben. 3. In de groep passen. Er wordt niet naar nieuwe moderators gezocht omdat de leden ook maar eens moeten laten zien dat ze bij het forum betrokken zijn en eens wat vaker de "moderator waarschuwen" knop gebruiken om moderators te helpen als iemand de sfeer verpest of de huisregels aan zijn laars lapt. Dat gebeurt nu nog veel te weinig. Ron
station_hendrik Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 dat lijkt dan wel op "meld misdaad anoniem" Ach die kant gaan we ook op in nederland. Mensen kunnen haast niet meer zelfstandig denken.... --> Windows logica: Afsluiten onder Start
RVP Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Origineel bericht van: _Ron en eens wat vaker de "moderator waarschuwen" knop gebruiken om moderators te helpen Daar hebben we Sjaak toch al voor ? <geintje Sjaak...
Sigma Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 He wat is dit nou! ik ken je persoonlijk dit had ik niet verwacht! jou kenende had je wel een oplossing maar helaas. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Duwgati Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Ron, en als je dan een keer een opmerking plaatst of de knop gebruikt dan krijg je een mail dat je het modereren aan de mods moet overlaten, wat is nu wijsheid Nee Sjaak, je noemt nu 2 dingen in 1 adem die niet het zelfde zijn: 1. Een opmerking maken op het board valt onder de noemer "Ongewenst modereren door niet bevoegden". 2. De knop "Waarschuw moderator" is er nou juist voor om een mod te attenderen op iets waar hij actie op moet ondernemen. Dus wat wijsheid is, dat is het volgende: Druk eerst op die knop "Waarschuw moderator" en schrijf daar dan je commentaar in het daarvoor bestemde veld. Simpel toch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen