Gast TheDogg Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Hallo mensen. Ik heb een DM7020. Nu heeft hij een aantal problemen na een aantal jaren plezier van het apparaat. Probleem1: Ik heb een V-box gekoppeld aan een 18" actuator met een 1.5m schotel. Nu krijgt de V-box geen Diseqc puls meer om de actuator te laten bewegen, want als ik mijn DM600PVR van op de slaapkamer aansluit en dan laat draaien gaat het wel. Probleem2: Het netwerk gedeelte werkt ook niet helemaal lekker, want als ik de receiver laat zoeken naar een IP adres in het netwerk wat DHCP is, dan ktijgt hij die. Maar als ik een FTP verbinding opzet naar de DM dan krijg ik wel een verbinding, maar dan veels te langzaam dan normaal. Als ik dan de DM600PVR aansluit dan doet hij gelijk met dezelfde bekabeling. Ik heb dit geprobeerd met de bestaande image (Gemini 4.6) als met een andere images die erna geprobeerd heb (SIF Jade). Als ik de DM600PVR met dezelfde confuguratie gebruik gaat alles goed, maar met de DM7020 heb ik bovenstaande problemen. Wat kan het probleem zijn mensen?
Tonskidutch Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 het zou kunnen zijn dat je voeding brak is geworden die zijn los te koop en met wat geklooi zelf te vervangen dat verklaard ook een beetje waardoor netwerk ook niet lekker wil werken (nooit coax koppelen als er stroom op de box staat) ciao Thunderstruck AC~DC
iemand Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Welke spanningen meet je op de connector CN300 ? Mogelijk dat er wat elco's op de voeding aan vervanging toe zijn. gr. Erik
iemand Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Kijk anders even hier mee http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1801553#Post1801553 gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen