dreamlover8000 Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 Origineel bericht van: kees kas Zero Assumption Digital Image Recovery heel erg bedankt, 35 foto's kunnen redden. ben heel erg blij.
Tonskidutch Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 dat is goed niews. dus nu ook eens denken over het veilig opslaan of een schaduw kopie maken (meer over die systemen bij het hardware subforum) ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Jan Ambers Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Ik wil altijd je reis wel eens opnieuw maken om de foto's te hermaken hoor, zo verlies je niks... Een goede ervaringsraad: Maak een C partitie aan van ca 10 à 15 Gb, noem die "Windows", en zet daarin alleen de systeemsoftware, windows, antivir enz... Maak een Programma dir "D" aan, en een data dir "E" en je bent al veel veiliger!!! Ik ben onlangs terug eens "vreemd" geweest, en op de C zitten allerlei vlooien... Ik heb wat ik nodig had, en ben nu het vlooiencircus aan het opruimen... Niks in de andere partities... Je kan ook nog een download partitie aanmaken, waar je allerlei resultaten van je escapades in neerzet... Veel geluk!
Rocketscientist Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Eh, kunnen wij niet een sticky maken in het hardwareforum? "problemen met een harddrive .....lees verder" Gebod 1: Geen enkele schrijfbeweging op de schijf doen i.v.m. het mogelijk overschrijven van bestanden. Gebod 2 : ... Dit probleem komt eens in de zoveel tijd terug. Vroegen hadden we een hoe en wat database. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Gast yuppie Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 had een cruzer usb stick,geformateerd,muziek op gezet en toch 1400 foto's terug kunnen halen met het programma recuva mischien een tip. mvg yuppie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen