Annema Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Sinds deze week zit Eredivisie Live 2 op freq.11918 h 27500. Er is nu voetbal op tw: Atl.Madrid-Galatasaray. De oude freq. 11742 is gecodeerd. Volgens mij hebben we van deze wijziging geen bericht CD ontvangen. Klopt dit ? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
DeBeek Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Is al in meerdere topics aan bod geweest. >>> Hier <<< meer info
Eduard07 Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Origineel bericht van: dr88 Sinds deze week zit Eredivisie Live 2 op freq.11918 h 27500. Er is nu voetbal op tw: Atl.Madrid-Galatasaray. De oude freq. 11742 is gecodeerd. Volgens mij hebben we van deze wijziging geen bericht CD ontvangen. Klopt dit ? Bij mij gewoon de oude situatie. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Annema Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Geplaatst: 18 februari 2010 Ik heb dit gelezen. Maar toch lijkt het mij juist dat CD hun abonnees van o.a. Eredivisie Live op de hoogte moet stellen. Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Annema Geplaatst: 20 februari 2010 Auteur Geplaatst: 20 februari 2010 Hebben jullie ook een bericht van CD ontvangen over deze wijziging ? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Satdorus Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Nee geen bericht ontvangen over deze wijziging. Als er iets niet meer klopt kijk ik maar gewoon op de CD site. Meestal vind je daar wel de reden.
Alfons Verbiest Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Origineel bericht van: Satdorus Als er iets niet meer klopt kijk ik maar gewoon op de CD site. Of op dit forum, of op "het andere forum", of bij King of Sat. Als je elke dag even kijkt blijf je van alles op de hoogte.
jimny Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 Origineel bericht van: Annema Ik heb dit gelezen. Maar toch lijkt het mij juist dat CD hun abonnees van o.a. Eredivisie Live op de hoogte moet stellen. Info hierover stond een tijdje geleden op de site van Cd onder het kopje storing en onderhoud.
Annema Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Geplaatst: 24 februari 2010 CD moet de mensen over de wijzigingen persoonlijk inlichten via een mail of een brief. Dat hebben ze niet gedaan !!! Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
jimny Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 CD Moet de mensen over de Wijzigingen persoonlijk inlichten via een mail van een kort. Dat hebben ze niet gedaan! [/ Quote] Als ik geen beeld heb zoals jij in dit GEVAL Dan surf ik even naar de site van Canal Digitaal en je kunt niet verlangen dat cd jou persoonlijk bericht doet. Bovendien is deze verplaatsing uitvoerig op diverse fora aan de orde geweest en nog een vraagje heb je wel een berichtje van korte gehad van eredivisie live dan?
Annema Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Geplaatst: 24 februari 2010 en nog een vraagje heb je wel een berichtje van korte gehad van eredivisie live dan? Ik heb de wijziging op dit forum gelezen. CD heeft mij ons niet bericht en dat vindt ik niet juist. Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
jimny Geplaatst: 24 februari 2010 Geplaatst: 24 februari 2010 [/ quote] en nog een vraagje heb je wel een berichtje van korte gehad van eredivisie live dan? [/ quote] Ik heb de wijziging op dit forum gelezen. CD heeft mij niet ons bericht En dat vindt ik niet juist. [/ quote] Als je het er niet mee eens bent dan kun je daarover een klacht indienen op mijncanaldigitaal en volgens mij stond het ook in de nieuwsbrief waarop je een abonnement kunt nemen.
René Verbiest Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: dr88 Sinds deze week zit Eredivisie Live 2 op freq.11918 h 27500. Er is nu voetbal op tw: Atl.Madrid-Galatasaray. De oude freq. 11742 is gecodeerd. Volgens mij hebben we van deze wijziging geen bericht CD ontvangen. Klopt dit ? Bij mij gewoon de oude situatie. De frequentie is 11914 en geen 11918 en ik begrijp dat het hier om het gecombineerde kanaal gaat. Weet jij of iemand anders of het ECV2 kanaal op 12129 al zichtbaar zou moeten zijn, bij mij niet i.i.g. wel de versie die in dit topic wordt bedoeld.
Eduard07 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: René Verbiest Weet jij of iemand anders of het ECV2 kanaal op 12129 al zichtbaar zou moeten zijn, bij mij niet i.i.g. wel de versie die in dit topic wordt bedoeld. Bij mij ook nog niet zichtbaar, gewoon uitzending op de "oude" frequenties. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
René Verbiest Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: René Verbiest Weet jij of iemand anders of het ECV2 kanaal op 12129 al zichtbaar zou moeten zijn, bij mij niet i.i.g. wel de versie die in dit topic wordt bedoeld. Bij mij ook nog niet zichtbaar, gewoon uitzending op de "oude" frequenties. Dank je Eduard07, dan is het dus niet zo dat mijn nieuwe Vantage 8000S niet goed met de powercam pro en CD kaart overweg kan, maar moet ik gewoon wachten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen