jubke Geplaatst: 18 februari 2010 Geplaatst: 18 februari 2010 Ik heb 2 schotel waarvan 1 draaibaar,de tweede is een vaste opstelling met DUO LNB astra 1 en astra 3. OP tuner B de draaibare met de instelling : eenvoudig/rotor latitude ingesteld,deze werkt niet. de tweede tuner B daar staat de vaste schotel op met de instelling Diseq AA 19.2 AB 23.5.dit werkt wel. Waarom werkt de draaibare niet,hij draait soms wel maar geen Dbs op geen enkele satelliet. De schotel werkt wel als ik de kabel van de vaste schotel afhaal en hem op de LNB van de draaibare bijzet> wat doe ik fout?? kan iemand mij raad geven?? image new enigma
satencom Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 je stelt de draaibare schotel zo in dat je astra 19.2 kunt ontvangen en dan laat je op tuner 2 de transponders af zoeken naar zenders en dat sla je op, en zo stel je de andere satellieten ook in Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen