Ga naar inhoud


[TF5000PVR] masterpiece 5000 vroeger kon ik opnemen en kijken naar andere zender


cor nelis

Aanbevolen berichten


Ik heb hetzelfde met mijn TF4010 (zie mijn bericht iets verderop)

Komt door de kaartwissel. Voor mij geen twin tuner meer. Ik denk er zeer sterk over om weer naar kabel te gaan (kan ik gelijk mooi boven kijken) en dan de TF voor free to air en educatief. Ben ook niet ingegaan op het aanbod van CD om twee jaar te verlengen met gratis ontvanger.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik nog geen last van gehad,

 

maar mischien is je HDD onder tussen zo "gedeframmenteert"

dat deze teveel tijd nodig heeft,

om en te timeshiften en op te nemen.

 

ik zou zeggen probeer eers:

je opnames via de usb er of te halen en formateer de hdd opnieuw.

 

VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTA

Groetjes Noud

Link naar reactie
Delen op andere sites

de klacht heeft niets met kaartwissel te maken ik zelf heb nog een 5500 totaal geen probleem staat je ontvanger soms doorgelust en prbeer je een bvb hoorizontaal prog te kijken en bv een vertikaal prog op te nemen dan krijg je dit probleem

gr freddel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft in ieder geval hoop. De HD van mijn 4010 Plus staat idd wel vrij vol. Met formatteren ben ik helaas een paar opnames kwijt die ik graag wil houden (de plus heeft geen usb om over te zetten) Ik heb overigens niet doorgelust. Heb twin lnb's met aparte kabels naar de twee ingangen (4 LNB's via twee diseq's)

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...