Ga naar inhoud


Opnamen zijn niet meer af te spelen?


TheLastHero

Aanbevolen berichten

Sinds enkele weken kan ik mijn opgenomen programma's opeens niet meer bekijken. Krijg meteen de melding "EINDE BESTAND".

Als ik via de webinterface kijk zie ik gewoon dat er genoeg MB's zijn voor het gehele programma, dus een programma van 1 uur heeft ook het aantal MB's dat daar bijhoort. Maar als ik via de optie start at beginning dan volgt meteen de melding "EINDE BESTAND".

 

Wie kan me helpen met dit probleem?

 

Heb versie NLB10513.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik draai hier op pgi 0,4 en sindsdien heb ik geen problemen meer met opnamens, tevens slaat de box ook zo goed als niet meer vast.

 

Dus mijn advies is een andere image er op zetten.

 

groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dus mijn advies is een andere image er op zetten.

 

Ja leuk antwoord, maar waarom doet hij het een half jaar lang wel en dan stopt hij er opeens mee? Zit er een countdown in en dat hij dan na een bepaalde datum het niet meer doet?

 

Ik vroeg me af of iemand anders dit ook heeft omdat dit misschien een defect in de HDD is of dat de IPBOX kapot is?

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een misschien andere update of hotfix gedaan? En is het euvel daarna ontstaan?

Ik heb eenzelfde probleem met PGI-v0.5, kan wel afspelen op de box maar nauwelijks via webif. Opnemen werkt ook nog.

Misschien moeten we denken aan de harde schijf opnieuw formatten, Eerst natuurlijk alle opnamen overhalen naar je computer.

Of je firmware waarmee je al zolang werkt is op een of ander wijze corrupt geraakt en moet je dezelfde firmare weer flashen. Veel werk lijkt me dat niet. Haal wel eerst je kanalenlijst met FTP eraf.

Als je wat hebt gevonden, meld het dan ook hier.

succes!

VU+solo2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ongeveer vanaf nlb 8721 elk nlb image erop gehad, en met alle had ik regelmatig het probleem van "einde bestand", sinds ik hier de pgi heb draaien is dit niet meer voor gekomen, vandaar mijn andwoord dat je er het beste de pgi er op kunt zetten

 

Groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: TheLastHero


Ja leuk antwoord, maar waarom doet hij het een half jaar lang wel en dan stopt hij er opeens mee? Zit er een countdown in en dat hij dan na een bepaalde datum het niet meer doet?

Ik vroeg me af of iemand anders dit ook heeft omdat dit misschien een defect in de HDD is of dat de IPBOX kapot is?


Er is iets mis met het decoderen. End of file bij opnames is treedt meestal op als de encryptie er mee ophoudt tijdens de opname.

Heb je iets gewijzigd aan je cam software?

groet,

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb ongeveer vanaf nlb 8721 elk nlb image erop gehad, en met alle had ik regelmatig het probleem van "einde bestand", sinds ik hier de pgi heb draaien is dit niet meer voor gekomen, vandaar mijn andwoord dat je er het beste de pgi er op kunt zetten

 

Ik begrijp wel dat dit waarschijnlijk een betere oplossing is, maar ik zocht een oplossing om me files weer te kunnen afspelen, ik ga zeker overwegen om deze er op te zetten.

 

Citaat:
Heb je iets gewijzigd aan je cam software?

Nee, doordat ik het erg druk heb met me werk, heb ik al enige tijd niets meer gedaan met de IPBOX.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TheLastHero
Ik begrijp wel dat dit waarschijnlijk een betere oplossing is, maar ik zocht een oplossing om me files weer te kunnen afspelen, ik ga zeker overwegen om deze er op te zetten.


Ik heb ze ook wel een op de harde schijf van de pc gezet en een player opgezocht die de bestanden af zou kunnen spelen, maar dat lukte zelfs niet. Dus ik denk dat je de bestanden als verloren moet beschouwen.

Groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...