mrspock Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 ik heb vandaag de logitec 555 geprogrameerd. heb via logitec programma PVR-->maxdigital+-->vu+ geselecteerd. Standaard functies werken meteen. Ik heb de pagiga lijsten van mijn remote aangepast naar wens. gr
Noud Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Je programmert hem via de logitech site, ik heb een 525 en 555 en deze kan ik gewoon updaten, vna uit de selfde site met de zelfde setting's. of dit met alle harmonys gaat weet ik niet maar logitech heeft je backup VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
Gast Duolist Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Origineel bericht van: Daveys De Logitech 885 is geen goed huwelijk met de DM800HD. Het reageert wel op elkaar maar het gaat te snel of te langzaam. Je moet de knoppen van de Harmony soms wat langer indrukken wat ook weer niet lekker loopt. Dat is allemaal op te lossen met de software voor de Harmony's (probleem oplossen, reageert te veel/te weinig). En als het je niet lukt: heb je de helpdesk al om hulp gevraagd? Die doen het zo voor je.
henkie v Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 blij te horen dat de ab settings voor de vu+ op de logitech site staan. Helaas nog geen ab bij de post vandaag. VU+DUO OpenPli DM7000S - NSLU2 met 200 gig hd - USB 1024MB - multitenne 45 - Multiboot PLI Iolite
Daveys Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Origineel bericht van: Duolist Dat is allemaal op te lossen met de software voor de Harmony's (probleem oplossen, reageert te veel/te weinig). En als het je niet lukt: heb je de helpdesk al om hulp gevraagd? Die doen het zo voor je. Hmm, had misschien wel een oplossing geweest om de helpdesk te bellen. Het verhaal met te veel / te weinig heb ik meerdere malen geprobeerd. Ach, eerdaags komt de Vu+ Duo binnen hier dus maar hopen dat ie het daar wel goed op doet. VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Gast Duolist Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Je hoeft niet eens te bellen: een mailtje vanuit de software is voldoende.
Satfreak1969 Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Ook mijn Logitech Harmonu ONE ingesteld voor een DM8000 en daarna alle knoppen handmatig aangepast. Alleen reageerd hij soms wel traag,...dus moet ik de vertraging gaan aanpassen. Iemand een tip zodat hij gelijk goed staat voor mijn VU+ ? -> VU+ Duo Twin Linux HDTV Receiver PVR + 320Gb Western Digital + Triax 88cm met 4 Inverto lnb's gericht op 13/19,2/23,5/28,2 <--> Image OpenPLI <-
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Origineel bericht van: Satfreak1969 Ook mijn Logitech Harmonu ONE ingesteld voor een DM8000 en daarna alle knoppen handmatig aangepast. Alleen reageerd hij soms wel traag,...dus moet ik de vertraging gaan aanpassen. Iemand een tip zodat hij gelijk goed staat voor mijn VU+ ? lees verder Origineel bericht van: mrspock ik heb vandaag de logitec 555 geprogrameerd. heb via logitec programma PVR-->maxdigital+-->vu+ geselecteerd. Standaard functies werken meteen. Ik heb de pagiga lijsten van mijn remote aangepast naar wens. gr waarvoor pak je die hier boven niet ipv de DM8000 ???logitec programma PVR-->maxdigital+-->vu+ . staat gewoon in de database bij Logitech
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 26 maart 2010 Geplaatst: 26 maart 2010 en vanaf nu niet meer nodig de Vu+ Duo staat nu officeel in de database
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 31 maart 2010 Geplaatst: 31 maart 2010 Origineel bericht van: Gman2oo6 en vanaf nu niet meer nodig de Vu+ Duo staat nu officeel in de database duhh lees verder alleen klopt de harmony bij mij voor de rest helemaal niet heb de database gedownload van harmony zelf en tijdens het zappen komt eerst rtl7 ?? in beeld en dan gaat ie pas door met zappen ook slaat deze nummer over hij moet bvb 280 type en hij doet dan ..8.. en dat is het hi hi ben benieuwd of ik als enigste dit probleem heb met de harmony 1000
el bobo Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 oei... ik wou net die harmony 1000 halen. even wachten dan maar?
Gast Duolist Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Ik zou zeker geen 1000 kopen: die is om goede redenen vervangen door de 1100. En als ik je een goede raad mag geven: de veel goedkopere 555 heeft meer functionaliteit dan die dure broertjes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen