Gast remon Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 welke module moet ik gebruiken om can.dig.te ontvangen op mijn topfield 3000ci pro.heb een abonnement en een thomson ontvanger van can.dig.kaart doet het niet in matrix reloaded module in mijn topfield
satencom Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 de module moet worden voor zien van nieuw software of een originele CanalDigitaal module kopen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Sigma Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 aller eerst welkom op dit board. als je ergens nog een Matrix reborn kan krijgen in originele staat dan heb je de goede module. deze doet het goed in een TF3000 of een TF5000CI anders een aston dual module een originele CanalDigitaal module werkt niet zo goed in een Topfield. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
dogeatdog Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 de aston-modulen is best een duur ding. de x-cam werkt ook als een trein. de dragon-cam werkt ook goed. ik vind de CD-modulen minder fijn. dit is overigens getest op een tf 4000 en tk 7700
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen