Gast philippe marecha Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 geachte, op mijn toestel staat er na het opstarten crc error pvr cant boot toestel is een inverto 700 idm nadeel is dat ik ook de firmware er niet meer kan opzetten geeft er iemand een oplossing ? gr philippe
vladimirke Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Lijkt me op een corrupt bestand op je harde schijf. Probeer ze eens te formatteren als ze aan een pc hangt.
Gast philippe marecha Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 ik heb de hard disk eens verwijderd en krijg dezelfde fout of moet de hard disk aangesloten zijn op de inverto 7000 indien ja kan dit de oplossing zijn
JosFop4Sat Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Sinds wanneer zou de Inverto booten vanaf de HDD? Zelfs zonder HDD start ze op. Heb je al geprobeerd via de schakelaar aan de achterkant + de stand-by knop aan de voorkant (even vasthouden) de fw er in te krijgen? btw : één bericht over dit onderwerp plaatsen is wel genoeg hoor! You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Gast philippe marecha Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 ja en doe dan weer een ota update ma na 100% begin die weer opnieuw zit in een soort loop met die update
Gast philippe marecha Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 geachte, mijn probleem is opgelost alvast bedankt voor de hulp
vladimirke Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Wat heb je dan gedaan om het op te lossen? Altijd handig om te weten als we het zelf ooit aan de hand hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen