opie Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Hallo, Ik heb op dit moment mijn internet aansluiting via Ziggo d.m.v. een Motorola cable modem (SBV5121E) en een router Linksys wrt54g. Werkt opzich prima, alleen boven nagenoeg geen verbinding (signaal). Dus dacht ik een nieuwe router Linksys WRT160N. Geheel geinstalleerd (alles dus een paar minuten uit ook het modem) goede verbinding maar regelmatig valt de verbinding met de router uit en na een paar seconden komt de verbinding automatisch weer tot stand. Dit werkt dus niet. Terug naar de leverancier en die was zo goed om een andere router te geven n.l. de Sitecom WL350. Doch helaas het zelfde probleem. Iemand een idee waar het probleem kan zitten? gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Oldereast Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Check met netstumbler of er meer netwerken op hetzelfde kanaal zitten. Kijk ook in je voorkeursnetwerken of er meer netwerken in staan dan alleen je eigen. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Jürgen Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Naast de door Oldereast gemelde optie zou ik ook nog even controleren of er b.v. Bluetooth in gebruik is. Ik zelf ondervond hetzelfde problemen als ik mijn laptop in de tuin gebruikte. Na enig zoekwerk bleek Bluetooth i.c.m. mijn mobiele telefoon de boosdoener te zijn. Nadat ik Bluetooth op mijn laptop had uitgezet was het probleem verholpen. Maar er zijn nog vele andere verbindingstypes die dit probleem kunnen veroorzaken. Succes met het zoeken van het probleem. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
opie Geplaatst: 20 februari 2010 Auteur Geplaatst: 20 februari 2010 Hoi, Ik denk dat het probleem inderdaad in een bluetooth zat! Heb ik uiytgezet en tot opheden geen uitval! Hoop dat het zo blijft. Dank voor de reakties gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
JohnO Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 gauw de linksys weer ophalen! Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen